Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Man man, wat fijn dat jij alleen altijd op mij loopt te zeiken terwijl ik iedereen voorspellingen zie doen... Selectieve verontwaardiging noemen ze dat.

Gaat mij er om dat Ajax 0-1 scoort en jij er vervolgens altijd als de kippen bij bent om je gelijk te halen terwijl er nog 60 minuten gespeeld moeten worden.

JMD

Well-known member
Gaat mij er om dat Ajax 0-1 scoort en jij er vervolgens altijd als de kippen bij bent om je gelijk te halen terwijl er nog 60 minuten gespeeld moeten worden.
Je had ook op DGS kunnen reageren, die verklaart Ajax direct kampioen, maar daar reageer je dan weer niet op natuurlijk...

3-0 PSV

JMD

Well-known member
Mijn hemel, wat valt het daar achterin open bij Heracles... Verdedigend ziet het er daar echt niet goed uit.

JMD

Well-known member
Wat een schopploeg dat Groningen zeg. Had ik niet verwacht.
Zijn ze meestal ook niet. Maar ze hebben zich teveel opgepompt de afgelopen dagen, het loopt minder, dus gaan ze schoppen. Die trap net op Hato is gewoon lelijk...

1-1 afgekeurd in Almere

erka

Well-known member
Je had ook op DGS kunnen reageren, die verklaart Ajax direct kampioen, maar daar reageer je dan weer niet op natuurlijk...
Dat is toch een heel andere soort post. Bij jou is het altijd achteraf je gelijk halen. Dat valt me nu al maanden op en daar reageer ik op.

JMD

Well-known member
Dat is toch een heel andere soort post. Bij jou is het altijd achteraf je gelijk halen. Dat valt me nu al maanden op en daar reageer ik op.
Het is maar net wat je wilt zien natuurlijk... "Zoekt en gij zult vinden"

4-0 Tillman, nummer 100.

Bovenaan