Op zich geen slechte eigenschap.Ik ben heel erg nieuwsgierig.
Gewaagde uitspraak wel.Ik denk dat de club die na de 33e speeldag bovenaan staat kampioen wordt. Maar ik durf niet te zeggen of dat Ajax of PSV is.
Ik denk dat de club die na speelronde 34 bovenstaan staat kampioen wordt. De kans is groot dat het Ajax of PSV zal zijn.Ik denk dat de club die na de 33e speeldag bovenaan staat kampioen wordt. Maar ik durf niet te zeggen of dat Ajax of PSV is.
Kenner.Ik denk dat de club die na speelronde 34 bovenstaan staat kampioen wordt. De kans is groot dat het Ajax of PSV zal zijn.
Goede opstelling. Ajax gaat zeker winnen.Kenner.
opstelling Ajax
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Hato, Mokio; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.
Wissels
Gorter, Matheus, Rosa, Wijndal, Kaplan, Weghorst, Berghuis, Rugani, Klaassen, Rasmussen, Janse, Regeer
Dat is grappig genoeg wel de opstelling die ik opperde. Hopelijk zorgt het voor de overwinning.Kenner.
opstelling Ajax
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Hato, Mokio; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.
Wissels
Gorter, Matheus, Rosa, Wijndal, Kaplan, Weghorst, Berghuis, Rugani, Klaassen, Rasmussen, Janse, Regeer
Hup Sparta!Hups PSV!
Hup Grunn!
Hup Peter Houtman idd! Wat een icoon!