Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Ik zou Hato terug in het centrum zetten, Mokio linksback. Of om mijn part Wijndal.
Clubs laten de centrumverdedigers vrij in de opbouw nu Baas geblesseerd is en daar heeft Ajax problemen mee, zal Farioli wat op moeten bedenken. Als ie weer met hetzelfde centrum begint is ie gek. Meer voetbal in de ploeg is beter dan meer ervaring.
Het lastige is dat je Hato dan ook uit zijn vertrouwde positie haalt, dus je hebt 2 onervaren gasten achterin. Lijkt me ook niet heel handig. Dus of Mokio of Kaplan op de plek van Rugani.
Maar alsnog denk ik dat een gebroken Ajax vanavond de koppositie gaat verspelen. Geen vorm, geen scorend vermogen en dan een traditioneel zware uitwedstrijd tegen een ploeg die helemaal gefocust is op deze wedstrijd. AZ uit hebben ze nog net niet laten lopen, dat ze daar niks gepresteerd hebben hoor je niemand over in Groningen. Alleen vanavond telt, de kers op een mooi seizoen, een labiel Ajax pakken. Ik zie geen enkel punt van hoop (laat staan drie).
Normaal gesproken verliezen we vanavond natuurlijk. Enige vraag is of het zoveel wordt als tegen NEC of als tegen FC Utrecht.

Abubakari

Well-known member
Het lastige is dat je Hato dan ook uit zijn vertrouwde positie haalt, dus je hebt 2 onervaren gasten achterin. Lijkt me ook niet heel handig. Dus of Mokio of Kaplan op de plek van Rugani.

Normaal gesproken verliezen we vanavond natuurlijk. Enige vraag is of het zoveel wordt als tegen NEC of als tegen FC Utrecht.
Hato als cv is niet onvertrouwd toch?
Ja, ik heb echt zin in vanavond.😒

stc

Well-known member

Ajax gaat echt niet verliezen vanavond. FC Groningen kan wel willen om te winnen, maar Ajax heeft veel te veel kwaliteit om het nu nog te laten lopen. Daarnaast zijn ze wakker geschud daar bij Ajax

Batigoal

Well-known member
Ajax gaat echt niet verliezen vanavond. FC Groningen kan wel willen om te winnen, maar Ajax heeft veel te veel kwaliteit om het nu nog te laten lopen. Daarnaast zijn ze wakker geschud daar bij Ajax
Jij leeft echt in je eigen sprookjeswereld he? Zonder te kijken naar de wereld om je heen. Fijn moet dat zijn.

Batigoal

Well-known member
Als het maar rustig op de tribune blijft vanavond
ben ik wel bang voor dat het mis gaat
Ik lees hier en daar ook wat over mogelijke onrust en zowel de achterban als de mensen van de club zelf zijn nogal erop gebrand om vanavond te winnen. Dikke nederlaag tegen AZ boeide niet, als ze vanavond tegen Ajax maar zouden winnen. Waar komt dat fanatisme opeens vandaan? Bij mijn weten was er geen rivaliteit tussen beide clubs.

stc

Well-known member
Jij leeft echt in je eigen sprookjeswereld he? Zonder te kijken naar de wereld om je heen. Fijn moet dat zijn.
Ajax staat niets voor niets bovenaan. Als ze er niets van zouden kunnen, hadden ze wel ergens op plaats 13 gestaan. Als je nummer 1 staat heb je gewoon genoeg kwaliteit lijkt mij.

Bovenaan