Eredivisie ronde 32

JMD

Well-known member
Nec Telstar gestaakt, onweer

Telstar staat overigens 0-1 voor. Hoe gekke ronde gaat dit worden?

JMD

Well-known member
Dolberg gewisseld. Als Ajax hem niet meer wil dan mag die wat mij betreft echt naar psv komen

Batigoal

Well-known member
Dolberg gewisseld. Als Ajax hem niet meer wil dan mag die wat mij betreft echt naar psv komen
Ik blijft dat echt absurd vinden als dat waar is dat hij weg moet. Maar goed, met het dramabeleid van de laatste jaren verbaast me niets meer.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Godver…

Wel verdiend hoor, maar je hebt hem in handen en mag je nooit zo weggeven…
Nu kan he5 nog 3-2 worden

stc

Well-known member
Het is een schande dat Ajax maar een punt heeft gehaald.

Hoe kan het zijn dat er Ajax supporters al eerder naar huis gaan? Je koopt toch een kaartje om tot het einde te blijven?

stc

Well-known member
Gezien het spel van beide ploegen is een gelijkspel wel terecht.
PSV viel mij vanavond aardig tegen .
Er staat geen druk meer op bij PSV. Daar is elk punt nu gewoon meegenomen.
Bosz kan nu ook e.e.a proberen qua tacktiek met zicht op volgend seizoen. Win win situatie.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Tsja, er staat voor PSV ook niet veel meer op het spel natuurlijk. Deze wedstrijd is ook een beetje langs mij heengegaan.

JMD

Well-known member
Toch nog 2-2! Dat is tenminste wel verdiend op basis van de wedstrijd.
Jep, maar ik baal hier wel van.

Na de 0-1 verdom je het de 0-2 te maken, daarna is Ajax beter en 1-1 terecht bij rust. Na rust is het zwak aan beide kanten, dan wordt PSV langzaamaan beter omdat Ajax wegvalt, en na 1-2 mag je dat dan niet meer weggeven, maar PSV zakt terug en laat Ajax komen. Dan is het logisch dat je de 2-2 om je oren krijgt hoe gelukkig die goal ook valt (maar bij Godts valt alles goed de laatste weken), zeker omdat het 20 seconde ervoor 1-3 kan zijn.

Als NEC verliest en Twente gelijkspeelt staan alle clubs op 55 punten vanaf plek 3. Feyenoord kan morgen Ajax zo goed als definitief uitschakelen voor plek 2.

Bovenaan