Eredivisie ronde 32

JMD

Well-known member
Echt KNVB, als een VAR check langer dan 2 minuten duurt, laat dan de beslissing staan. Per standaard.
Wat mij betreft leg je die grens al op 1 minuut..

Overigens kan de KNVB dat volgens mij niet zelf beslissen

Vrije trap Feyenoord. Het zal toch niet?

erka

Well-known member
Nou, de politie in Groningen krijgt nu een hartverzakking. Dat wordt lachen woensdag tegen Ajax, met dat mooie weer, kermis in de stad en de geschiedenis van deze wedstrijd. Ik gok binnen 10 minuten gestaakt.

JMD

Well-known member
En direct het eindsignaal, dat lijkt me net iets te vroeg, maar ok...

Maar wat een duel, van 2-0 achter (met kansen op 3-0) naar langzamerhand grip krijgen, maar niks klaarspelen voorin, naar 2-1 net na rust en dan op jacht naar de 2-2. Dan op jacht naar de 2-3 (want 2-2 voelt dan ineens qua spelverhouding als nederlaag), die lijkt niet te komen door slechte eindpasses, dan tegen 10 man, vrije trap 2-3 afgekeurd na lang kijken, dan is Feyenoord ineens weer voorin te vinden met een gevaarlijke vrije trap en corner, en dan uit een counter ineens de 2-3.

Wat een heerlijke wedstrijd!!!

Kom op NEC!!!!

Batigoal

Well-known member
Dat nog niet 1/2/3, maar dat dit even een tikkie voor Ajax is lijkt me wel ja.
Feit blijft dat je nog 2x moet winnen als Ajax zijnde en dat je daar 3 duels voor hebt, moet je normaal gesproken lukken.
Ajax gaat never nooit nog meer dan 1 duel winnen. Vandaag misschien, maar die andere 2 sowieso niet.

JMD

Well-known member
Nou, de politie in Groningen krijgt nu een hartverzakking. Dat wordt lachen woensdag tegen Ajax, met dat mooie weer, kermis in de stad en de geschiedenis van deze wedstrijd. Ik gok binnen 10 minuten gestaakt.
Doe gewoon woensdag je ding svp zoals Grunn de laatste weken doet, en dan Steijn zondag de 0-1 in de ArenA als wraak voor zijn vader... :p

PES5

Administrator
Forumleiding
Hang die netten maar vast voor die noordtribune.

Reinoud

Well-known member
Knappe overwinning van PSV. Begreep dat ze in de tweede helft heer en meester waren en dat de thuisploeg niets te vertellen had.

Hup Ajax!

stc

Well-known member
En natuurlijk werkzaamheden op het station van Groningen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Mario

Well-known member
Ze waren in Amsterdam al begonnen aan een feestje, dan is het toch wel leuk dat ze dat nog even moeten uitstellen.

Bovenaan