Eredivisie ronde 32

Batigoal

Well-known member
Zo'n bizarre zondag gaat het worden. Ajax kan met nieuw puntverlies in serieuze kampioensstress raken waarbij je echt moet oppassen of je het nog wel gaat redden, maar je kunt ook zomaar om 19.00 uur met de schaal staan.

JMD

Well-known member
Zo'n bizarre zondag gaat het worden. Ajax kan met nieuw puntverlies in serieuze kampioensstress raken waarbij je echt moet oppassen of je het nog wel gaat redden, maar je kunt ook zomaar om 19.00 uur met de schaal staan.
Jep, waarbij puntverlies van Ajax natuurlijk minder erg is als PSV niet wint.

Als PSV wint gaat de titelstrijd nog even verder en is de top 2 zeker
Als Feyenoord wint is de titelstrijd voorbij en wordt het heel spannend om plek 2
Bij een gelijkspel in de Kuip is normaal gesproken zowel de strijd om het kampioenschap als die om plek 2 voorbij.

Abubakari

Well-known member
Brobbey niet fit en Edvardsen een knieblessure die niet heel ernstig is, maar waardoor hij wel de laatste 3 duels mist. Wat niet gek is aangezien het seizoen er over 9 dagen op zit.

erka

Well-known member
Stiekem hoop ik dat Ajax de bibbers krijgt en PSV wel wint en dat ze dan na de volgende ronde ook nog dicht bij elkaar staan. Zodat het op de laatste speeldag aankomt voor de titel.

Mario

Well-known member
Ajax wordt toch wel kampioen, alleen als ze van Sparta hadden verloren was het denk ik nog spannend geworden. Wat PSV betreft is het gewoon belangrijk om CL te pakken. Hopelijk door winst in de Kuip, maar bij een nederlaag is er ook nog geen man overboord. Je moet dan wel de laatste 2 wedstrijden winnen.

JMD

Well-known member
Stiekem hoop ik dat Ajax de bibbers krijgt en PSV wel wint en dat ze dan na de volgende ronde ook nog dicht bij elkaar staan. Zodat het op de laatste speeldag aankomt voor de titel.
Mwah, ik denk dat we net 1 duel teveel verloren hebben (of Ajax iets te laat de bibbers kreeg)...

Maar laten we eerst maar winnen in de kuip, dat wordt al lastig zat...

Abubakari

Well-known member
Niet stiekem hoop ik dat het zondag beslist is. Geen zin om met de zenuwen naar Groningen-Ajax en ben wel klaar met de spanning.😓

Bovenaan