Jep, waarbij puntverlies van Ajax natuurlijk minder erg is als PSV niet wint.Zo'n bizarre zondag gaat het worden. Ajax kan met nieuw puntverlies in serieuze kampioensstress raken waarbij je echt moet oppassen of je het nog wel gaat redden, maar je kunt ook zomaar om 19.00 uur met de schaal staan.
Mwah, ik denk dat we net 1 duel teveel verloren hebben (of Ajax iets te laat de bibbers kreeg)...Stiekem hoop ik dat Ajax de bibbers krijgt en PSV wel wint en dat ze dan na de volgende ronde ook nog dicht bij elkaar staan. Zodat het op de laatste speeldag aankomt voor de titel.
Edvardsen is wel balen, omdat hij een vsn de aanvallers met rendement is.Brobbey niet fit en Edvardsen een knieblessure die niet heel ernstig is, maar waardoor hij wel de laatste 3 duels mist. Wat niet gek is aangezien het seizoen er over 9 dagen op zit.
Voornamelijk als invaller, in de basis liet hij het niet zien. Maar blijft wel een jammere zaak. Brobbey niet inzetbaar is ook niet persé handig.Edvardsen is wel balen, omdat hij een vsn de aanvallers met rendement is.
Niet stiekem hoop ik dat het zondag beslist is. Geen zin om met de zenuwen naar Groningen-Ajax en ben wel klaar met de spanning.😓Stiekem hoop ik dat Ajax de bibbers krijgt en PSV wel wint en dat ze dan na de volgende ronde ook nog dicht bij elkaar staan. Zodat het op de laatste speeldag aankomt voor de titel.