Eredivisie ronde 32

Eredivisie ronde 32

• Totaal aantal stemmers
    7

Abubakari

Well-known member
En daar gaan we weer.

Dinsdag 23 april:
18:30 De Graafschap - FC Emmen
19:45 AZ - Heracles Almelo
19:45 SC Heerenveen - VVV
20:45 Ajax - Vitesse

Woensdag 24 april:
19:45 FC Utrecht - Fortuna Sittard
19:45 PEC Zwolle - FC Groningen
20:45 NAC Breda - Feyenoord

Donderdag 25 april:
18:30 ADO Den Haag - Excelsior
20:45 Willem II - PSV

Atreides

Well-known member
Mocht Fc Emmen de kelderkraker winnen is de gedoodverfde degradant in ronde 32 al vrijwel zeker van handhaving. Terwijl ook een gelijkspel waarschijnlijk voldoende zal zijn gezien de voorsprong en het pittige programma van Excelsior en de Graafschap.

Max

Administrator
Forumleiding
Mocht Fc Emmen de kelderkraker winnen is de gedoodverfde degradant in ronde 32 al vrijwel zeker van handhaving. Terwijl ook een gelijkspel waarschijnlijk voldoende zal zijn gezien de voorsprong en het pittige programma van Excelsior en de Graafschap.

FC Emmen en Fortuna zijn wel veilig. Ik zie De Graafschap en Excelsior echt dat gat niet dichten. Erg knappe prestatie.

delmaestro

Well-known member
Hup Vitesse en Hup Willem II dan maar. Omdat het dan extra zuur is als PSV het donderdag laat liggen...

Oh, en omdat wij dan winnen natuurlijk...

stc

Well-known member
Ajax gaat gewoon winnen tegen Vitesse. Ik gok op een 6-0 overwinning voor de Amsterdam. PSV heeft nog een appeltje te schillen met Willem II, echter ze gaan verliezen van de mannen uit Tilburg. Ik denk 4-2 voor de Tricolores.

Friesland

Well-known member
Blauw-wit lijkt niet teveel op zwart-wit, dus kan Heerenveen in het uitduel met Heracles gewoon in het thuistenue spelen. Maar geel-zwart lijkt wel teveel op blauw-wit, dus moet VVV op bezoek bij Heerenveen in het uittenue spelen...

Atreides

Well-known member
Man man man. Weer eens veruit de beste, veruit de beste kansen, maar door een individuele fout weer verloren.

Bovenaan