Eredivisie Ronde 31

Eredivisie Ronde 31

• Dapp're strijders fier en koen

Stemmen: 6 75,0%
  • Glorie onzer Amstelstad

Stemmen: 4 50,0%
  • Club der dappere Meerse helden

Stemmen: 5 62,5%
  • Ajax

Stemmen: 5 62,5%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Angelino,Rosario,De Jong,Sad?lek,
Lozano,Malen,Bergwijn

ADO DEN HAAG: Zwinkels,Bakker,Malone,
Kanon,Meijers,Immers,El Khayati,
Goossens,Becker,Falkenburg,Gorter

Nou, we zullen zien hoe dit uitpakt. Hups PSV!

Atreides

Well-known member
Higler liet de hele wedstrijd het mannelijke voetbal van Groningen doorgaan. Zou wel erg raar en inconsequent zijn als hij het mannelijke duel tussen Handwerker en Huntelaar wel had afgefloten. Juist een uitstekende beslissing in de lijn van de rest van de pot. Vind daar minder twijfel aan dan de penalty die we gewoon tegen hadden moeten krijgen.

1) eens.
2) oneens. Bal gaat naar arm, arm is in een natuurlijke positie langs het lichaam.

Officieel veilig!

Praise Seuntjes of God.

Ik zal voor de volgende post wel neergesabeld worden, maar toch:

Niks mis mee JMD.

Als je zag gisteren wat voor een uitgebluste indruk sommige spelers maakten, dan zou ik daar niet zo zeker van zijn. PSV is in het voordeel met een eenvoudiger programma en meer rust.

Laat Abu dit maar niet horen.

Nou meer Hup Fortuna. Hoe eerder hoe beter om eruit te gaan en afscheid te nemen van 20 braskloten :duim:

Ook alleen maar omdat jullie het leeuwendeel in de eerste divisie niet kunnen betalen. :heinz:

RickPSV

Active member
De eerste paar minuten: Paar kut ballen van Lozano, giga kans De Jong, niet veel beter dan tegen De Graafschap.

Conclusie: Ik ben er bang voor dat ADO wint.

Pascallovic

Well-known member
Dat niet, maar dat zegt ook niets. Ik ben op en top PSVer, maar ik geloof er gewoon niet meer in. Ik vind het spel gewoon echt te slecht om aan te zien.
Voor PSV gaat de landstitel heel lastig worden, maar dat maakt niet dat ik ze vandaag zie verliezen tegen ADO.

JMD

Well-known member
Ik vind PSV juist beter beginnen dan vorige week (oke, dat kon ook niet slechter), er zit in ieder geval meer pit in.
Bergwijn en Lozano denken nog steeds dat ze alles zelf kunnen en moeten doen, dat zal bij beiden echt beter moeten willen ze bij een overstap naar een grotere club daar fatsoenlijk voor de dag gaan komen.

RickPSV

Active member
Voor PSV gaat de landstitel heel lastig worden, maar dat maakt niet dat ik ze vandaag zie verliezen tegen ADO.

Ik wel, want het kan niet goed blijven gaan. Ik kan het ook fout hebben, maar ADO kennende kunnen die uit het niets ineens toeslaan, maargoed, dat kan PSV ook.

JMD

Well-known member
Zo, dat had 1-1 moeten zijn.

PSV lijkt in slaap gevallen te zijn na de 1-0.... Goede spel is weg.

Bonehead

Well-known member
Die Dalmau legt ze er toch verdomd makkelijk in. Is dat wat voor een hoger niveau Bonehead?

Ik ben geneigd om nee te zeggen. Hij zou misschien wel iets hoger kunnen, maar dan houdt het wel op. Je ziet toch vaak dat spelers bij Heracles het maximale uithalen om vervolgens elders faliekant te mislukken. Dost en Weghorst zijn uitzonderingen hier op. Dalmau is al weer 25. Die groeit niet meer. Toch gek dat hij het in de Eredivisie beter doet dan op het derde niveau in Spanje. Goed gescout wederom. Heracles kennende zal hij voor een flinke zak duiten vertrekken.

Waarom vrees jij Vitesse meer dan Utrecht?

Vitesse ligt Heracles minder dan FC Utrecht. Qua niveau is het allemaal ruk getuige dat Heracles vijfde staat.

JMD

Well-known member
Tot de 1-0 was het best redelijk bij PSV (zeker vergeleken met de vorige weken), maar na de 1-0 zakt het weer ver terug, alsof men al denkt dat het er is.

Dit is gewoon een penalty voor ADO....

Bovenaan