Higler liet de hele wedstrijd het mannelijke voetbal van Groningen doorgaan. Zou wel erg raar en inconsequent zijn als hij het mannelijke duel tussen Handwerker en Huntelaar wel had afgefloten. Juist een uitstekende beslissing in de lijn van de rest van de pot. Vind daar minder twijfel aan dan de penalty die we gewoon tegen hadden moeten krijgen.
Officieel veilig!
Ik zal voor de volgende post wel neergesabeld worden, maar toch:
Als je zag gisteren wat voor een uitgebluste indruk sommige spelers maakten, dan zou ik daar niet zo zeker van zijn. PSV is in het voordeel met een eenvoudiger programma en meer rust.
Nou meer Hup Fortuna. Hoe eerder hoe beter om eruit te gaan en afscheid te nemen van 20 braskloten :duim:
Ja, want ADO is de middenlijn al over geweest.De eerste paar minuten: Paar kut ballen van Lozano, giga kans De Jong, niet veel beter dan tegen De Graafschap.
Conclusie: Ik ben er bang voor dat ADO wint.
Ja, want ADO is de middenlijn al over geweest.
Voor PSV gaat de landstitel heel lastig worden, maar dat maakt niet dat ik ze vandaag zie verliezen tegen ADO.Dat niet, maar dat zegt ook niets. Ik ben op en top PSVer, maar ik geloof er gewoon niet meer in. Ik vind het spel gewoon echt te slecht om aan te zien.
Voor PSV gaat de landstitel heel lastig worden, maar dat maakt niet dat ik ze vandaag zie verliezen tegen ADO.
Die Dalmau legt ze er toch verdomd makkelijk in. Is dat wat voor een hoger niveau Bonehead?
Waarom vrees jij Vitesse meer dan Utrecht?