Pascallovic
Well-known member
Ben er inmiddels wel achter wie de slechtste speler van de Eredivisie is. Thijmen Goppel, die zou bij NAC niet misstaan.
Ik ook niet...Kan me niet voorstellen dat PSV de beide uitwedstrijden gaat winnen.
....mg:
....mg:
Kijk daar is ie al...
Het was een beetje worstelen van beide kanten waarin Huntelaar de sterkste was. Als ie hem had afgekeurd was het een penalty geweest. Ik zou me eerder druk maken over die assist van Zeefuik.
Nog 1 thuisduel, ben benieuwd hoe we die gaan spelen. Ik vrees dat Ajax dan al kampioen is, maar als we nog in de race zijn wordt dat toch wel een aparte dag.
Ook lonken salonremises op die laatste dag, wie weet heeft Ajax en de Graafschap beiden wel 1 punt nodig... Dan krijgen we een reprise van 1990 (NEC - Ajax 1-1) en 2003 (Grunn - PSV 0-0)
En de grootste salonremise aller tijden: PEC Zwolle-Volendam (0-0) in 1988.
Je zou verwachten dat hij met zijn ervaring zich tegen dergelijke trucjes kan wapenen. Ook heb ik vooral voor rust met regelmaat Ajacieden gefrustreerd bij de scheidsrechter zien klagen. Volgens mij deed FC Groningen precies wat het moest doen, wetende dat er een betere tegenstander op bezoek komt, die een druk programma hebben en het minder van fysiek moeten hebben.
En de grootste salonremise aller tijden: PEC Zwolle-Volendam (0-0) in 1988.