Eredivisie ronde 30

RickPSV

Active member
De Graafschap de eerste minuten steker dan PSV. Ik kijk wel uit naar Heerenveen-Groningen. is toch altijd een leuk potje.

RickPSV

Active member
De laatste maanden irriteer ik me ook echt aan het spel van PSV. Ik kijk er gewoon niet eens graag meer naar. Geen enkel tegen van druk. Zelfs AZ en Vitesse spelen veel leuker voetbal.

RickPSV

Active member
Sinds de winterstop is dat zo ja. Maar volgens Bommel spelen we steeds beter...
PSV verdient de titel ook gewoon niet. Simpel.

eens, ik gun het Ajax qua spel ook meer dan PSV. Ik kijk zelfs liever naar Ajax-wedstrijden als naar PSV-wedstrijden momenteel.

Batigoal

Well-known member
Fraaie voorzet! Daar stond de man die over anderhalf jaar bij een Champions League-finalist speelt toch flink te slapen.

JMD

Well-known member
Ik vind echt het spel van PSV echt niet goed. Geen tempo, heeeeel voorzichtig opbouwen.

Maar dat is toch al maanden zo??? Wat hebben ze in hemelsnaam in de winterstop in Qatar gedaan, behalve veren in elkaars reet duwen dat het allemaal zo goed ging en dat de sfeer zo goed is en ....

RickPSV

Active member
Maar dat is toch al maanden zo??? Wat hebben ze in hemelsnaam in de winterstop in Qatar gedaan, behalve veren in elkaars reet duwen dat het allemaal zo goed ging en dat de sfeer zo goed is en ....

Precies.
Maar Guti is de beste middenvelder die we hebben samen met Pereiro en die staat er nooit in.

RickPSV

Active member
Mwah, Guti viel me niet mee in de keren dat hij speelde, behalve bij zijn droomdebuut tegen ADO.

Eigenlijk hoop ik dat PSV nu verliest. Dit seizoen geloof ik toch er niet meer in, maar voor volgend jaar is t misschien alvast een goede wakeup call.

Bovenaan