Eredivisie ronde 3

Wat gebeurd er deze ronde?

  • Mvogo doet weer een Grandelletje

    Stemmen: 5 35,7%
  • Berghuis mag weer een penalty nemen

    Stemmen: 5 35,7%
  • ADO maakt een doelpunt

    Stemmen: 2 14,3%
  • Vitesse wint in de Arena

    Stemmen: 2 14,3%
  • Ajax houd de nul

    Stemmen: 2 14,3%
  • Heerenveen staat nog een weekje bovenaam

    Stemmen: 6 42,9%
  • Robben kan weer eens meedoen

    Stemmen: 2 14,3%
  • Hups Heracles

    Stemmen: 3 21,4%
  • Robben maakt een hattrick tegen Twente

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

erka

Well-known member
Nog een veel slechtere ploeg dan vorig jaar. Hier zit echt helemaal niks in. Zo'n Dammers ook man. Wat een amateur is dat, en dat moet dan een versterking zijn. De eigen jeugd van de FC die mocht spelen is nog het beste. Hopen dat er 3 ploegen nog slechter zijn.
 

JFK

Well-known member
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe Heracles.
Dit weekend de club uit Almelo maar eens gaan supporteren.
 

Batigoal

Well-known member
Nog een veel slechtere ploeg dan vorig jaar. Hier zit echt helemaal niks in. Zo'n Dammers ook man. Wat een amateur is dat, en dat moet dan een versterking zijn. De eigen jeugd van de FC die mocht spelen is nog het beste. Hopen dat er 3 ploegen nog slechter zijn.

Die Dammers was wel lachwekkend slecht inderdaad. Denk niet dat hij nog veel gaat spelen bij Groningen. El Messaoudi heeft trouwens ook de draaicirkel van een olietanker.
 

Batigoal

Well-known member
PEC Zwolle scoort direct voor en direct na rust via Reza tegen Sparta. De 1-0 kwam uit een penalty waarbij Mica Pinto rood kreeg vanwege hands op de doellijn. Het wordt een zwaar seizoen voor de Spartanen.
 

Atreides

Well-known member
Die Dammers was wel lachwekkend slecht inderdaad. Denk niet dat hij nog veel gaat spelen bij Groningen. El Messaoudi heeft trouwens ook de draaicirkel van een olietanker.

Met al die miljoenen van Zeefuik, Sierhuis en Hrustic moeten ze toch nog wel wat kunnen halen?
 

JFK

Well-known member
En ADO is ook wel toe aan een succesje, hup Heracles, Hup ADO!
Zo zo meneertje gaat even flink doen met z’n ADO?
Ik heb zojuist min gezicht geel-zwart geschminkt om de Ernemmers te steunen.

Sorry Eef de Kip en Batigoal, maar het is toch écht de schuldvan Abu dat ik tot deze actie ben over gegaan.
 

Batigoal

Well-known member
Zo zo meneertje gaat even flink doen met z’n ADO?
Ik heb zojuist min gezicht geel-zwart geschminkt om de Ernemmers te steunen.

Sorry Eef de Kip en Batigoal, maar het is toch écht de schuldvan Abu dat ik tot deze actie ben over gegaan.

Toch wel geel-roetveegzwart mag ik hopen?
 
  • Haha
Waarderingen: JFK
Bovenaan