Eredivisie Ronde 3

Eredivisie Ronde 3

• Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Slechte 1e helft PSV. Tegen dit zichzelf te groot denkende PEC moet je gewoon 0-3/0-4 voor staan bij rust. Alles en iedereen op het veld, bank en tribune denkt dat het vanzelf goed gaat komen met PEC.

Ik zie vandaag PEC voor het eerst en ze vallen mij eigenlijk niet tegen. Goed, absoluut geen linkerrijtjemateriaal, maar volgens mij hoeven ze ook niet in de problemen te komen.

Bestaat niet meer

Well-known member
Ik zie vandaag PEC voor het eerst en ze vallen mij eigenlijk niet tegen. Goed, absoluut geen linkerrijtjemateriaal, maar volgens mij hoeven ze ook niet in de problemen te komen.

Voetbaltechnisch hoeven ze niet in problemen te komen, alleen mentaal zit het totaal niet goed. Ze spreken net als Twente vorig seizoen uit dat ze te groot zijn om te degraderen en dat het vanzelf wel goed komt omdat de trainingen goed gaan.

gevegt

Well-known member

Zie hebben een zeer blessure gevoelig team. Komt bij dat ze zwakker zijn dan vorig seizoen.
Het kan zomaar helemaal mis gaan.

JMD

Well-known member
De Jong scoorde vandaag voor de 10e keer tegen PEC. Dat is het meeste dat hij tegen enig andere eredivisieploeg heeft gescoord.

Dit is toch een penalty bij NAC - Excelsior? Wat doet de VAR (Makkelie) hier?

We gaan zo weer beginnen.
Hups PSV!!! Doordrukken nu en niet wegzakken.

JMD

Well-known member
Tsja, PSV roept het WEER over zichzelf af. 1-1

Wat beginnen we elke keer ontzettend slap.

JMD

Well-known member
Goeiemorgen wat een pegel

Dat zeker, maar niemand valt hem aan, Hendrix loopt gewoon van hem weg en in de 3 minuten na rust heb ik alleen maar PEC zien aanvallen. PSV dacht er al wel weer te zijn, net als in Sittard, net als in Borisov.

gevegt

Well-known member
Dat zeker, maar niemand valt hem aan, Hendrix loopt gewoon van hem weg en in de 3 minuten na rust heb ik alleen maar PEC zien aanvallen. PSV dacht er al wel weer te zijn, net als in Sittard, net als in Borisov.
Hendrix had twee man voor hem in het centrum. Die speler die links bij hem stond had eerder moeten reageren.

JMD

Well-known member
Hendrix had twee man voor hem in het centrum. Die speler die links bij hem stond had eerder moeten reageren.

Hendrix kan hem zo de pas afsnijden, maar doet dat niet, hij stopt met lopen..

PSV is het helemaal kwijt...

Bovenaan