Eredivisie ronde 28

Abubakari

Well-known member
Dat denk ik niet. Is 0-10 bij rust en 0-20 aan het eind.
Dat denk ik niet hoor. Sterker nog, Ajax scoort onder Farioli meestal maar hooguit 2x.

Heel eerlijk gezegd heb ik er geen heel goed gevoel bij maar dat heb ik eigenlijk de hele tijd bij Ajax. Maar ze verliezen maar zelden. In de eredivisie dan.

zwammy

Well-known member
Speel je in de eredivisie krijg je nog allemaal van die kut tijdstippen. laatst 2x de vrijdag achter elkaar en nu de zaterdag om 16:30. Het zal wel wennen zijn voor volgend jaar.

stc

Well-known member
Speel je in de eredivisie krijg je nog allemaal van die kut tijdstippen. laatst 2x de vrijdag achter elkaar en nu de zaterdag om 16:30. Het zal wel wennen zijn voor volgend jaar.
Ik vind 1630hrs nog een schappelijke tijd op zaterdag. Beter dan zondag 1645hrs of 2000hrs.

Mario

Well-known member
Gelukkig heb ik morgenmiddag wat anders te doen. Ik zie 's avonds wel hoeveel het is geworden. Ik heb weinig vertrouwen in een goede afloop, maar de titel hebben we al een paar weken geleden verspeeld.

zwammy

Well-known member
Dan krijg je op één of andere manier een trommel mee naar binnen en dan ga je er oeverloos op slaan zonder erbij te zingen. Man man, jostiband

Batigoal

Well-known member
Oei, Groningen moet door met 10! Tika de Jonge met een domme charge op een onnodige plek.

Vaessen versiert direct een time-out.

Bovenaan