Moet je je voorstellen dat Ajax in die 29 wedstrijden er ook nog eens in 3 (PSV, Heracles en AZ uit) niet gescoord heeft.
1-0, 1-0, 0-1, 1-0, 0-0, we komen er wel...
Hup Vitesse.
ZOlang jullie over 2 weken maar winnen. Ik had hoop op Willem II, maar dat bleek ijdele hoop. Die zullen tegen ons wel weer als de brandweer gaan.
Anyway. Ajax gewonnen, PSV moet nu. Ik heb er weinig vertrouwen in dat we winnen. Het zal wel gelijk worden.
Er al 22 jaar niet verloren, een drollenvanger als Pasveer op doel en dan roepen dat je gaat verliezen...
Gelukkig speelt Vitesse zo overtuigend met hun 0 overwinningen in de laatste 4 wedstrijden. De ploegen die er boven staan (Heracles en FC Utrecht) zijn ook heel sterk bezig. Heracles met zijn negatieve doelsaldo en FC Utrecht met zijn 5-0 nederlaag gisteren en 1 thuisoverwinning in de laatste 6 thuiswedstrijden.Eens zal weer de eerste keer moeten zijn. Zeker gezien hoe PSV momenteel speelt. Vitesse heeft een goed team. Anders zouden ze niet op plaats 7 staan.
Feyenoord.Vol huis bij Vitesse, dus hopelijk kunnen ze het publiek trakteren op een mooie overwinning. Tegen wie spelen ze?
Als ze een goed team hadden gehad zouden ze juist niet op plek 7 staan.Eens zal weer de eerste keer moeten zijn. Zeker gezien hoe PSV momenteel speelt. Vitesse heeft een goed team. Anders zouden ze niet op plaats 7 staan.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat we winnen. Het zal wel gelijk worden.
PSV gaat echt niet gelijkspelen gezien het belachelijke spel wat ze de laatste weken op de mat leggen.
Zou mooi zijn als Vitesse de analytici hun ongelijk kan bewijzen.
Er al 22 jaar niet verloren, een drollenvanger als Pasveer op doel en dan roepen dat je gaat verliezen...
Die staat er pas 2 wedstrijden weer in...Met Pasveer op doel staat Vitesse toch echt in het linkerrijtje
Aha...Die staat er pas 2 wedstrijden weer in...