Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Moet je je voorstellen dat Ajax in die 29 wedstrijden er ook nog eens in 3 (PSV, Heracles en AZ uit) niet gescoord heeft.

Inderdaad, als men in die 3 duels gemiddeld 2x gescoord had, had de 122 op de tocht gestaan.. De laatste keer dat het doelpuntenrecord van 122 op de tocht stond was volgens mij in 1987-1988, toen PSV tot 117 kwam, maar bijvoorbeeld in het uitduel bij Grunn, toen het al kampioen was en men spelers spaarde voor de 1/2 finale tegen RKC, met 2-0 verloor. Tevens nog een 0-0 bij Utrecht.

JMD

Well-known member
1-0, 1-0, 0-1, 1-0, 0-0, we komen er wel...

ZOlang jullie over 2 weken maar winnen. Ik had hoop op Willem II, maar dat bleek ijdele hoop. Die zullen tegen ons wel weer als de brandweer gaan. :p

Anyway. Ajax gewonnen, PSV moet nu. Ik heb er weinig vertrouwen in dat we winnen. Het zal wel gelijk worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Vol huis bij Vitesse, dus hopelijk kunnen ze het publiek trakteren op een mooie overwinning. Tegen wie spelen ze?

stc

Well-known member
ZOlang jullie over 2 weken maar winnen. Ik had hoop op Willem II, maar dat bleek ijdele hoop. Die zullen tegen ons wel weer als de brandweer gaan. :p

Anyway. Ajax gewonnen, PSV moet nu. Ik heb er weinig vertrouwen in dat we winnen. Het zal wel gelijk worden.

PSV gaat echt niet gelijkspelen gezien het belachelijke spel wat ze de laatste weken op de mat leggen.

Pascallovic

Well-known member
Er al 22 jaar niet verloren, een drollenvanger als Pasveer op doel en dan roepen dat je gaat verliezen...

stc

Well-known member
Er al 22 jaar niet verloren, een drollenvanger als Pasveer op doel en dan roepen dat je gaat verliezen...

Eens zal weer de eerste keer moeten zijn. Zeker gezien hoe PSV momenteel speelt. Vitesse heeft een goed team. Anders zouden ze niet op plaats 7 staan.

Pascallovic

Well-known member
Eens zal weer de eerste keer moeten zijn. Zeker gezien hoe PSV momenteel speelt. Vitesse heeft een goed team. Anders zouden ze niet op plaats 7 staan.
Gelukkig speelt Vitesse zo overtuigend met hun 0 overwinningen in de laatste 4 wedstrijden. De ploegen die er boven staan (Heracles en FC Utrecht) zijn ook heel sterk bezig. Heracles met zijn negatieve doelsaldo en FC Utrecht met zijn 5-0 nederlaag gisteren en 1 thuisoverwinning in de laatste 6 thuiswedstrijden.

Maasveld

Well-known member
Vol huis bij Vitesse, dus hopelijk kunnen ze het publiek trakteren op een mooie overwinning. Tegen wie spelen ze?
Feyenoord.
Als ze een goed team hadden gehad zouden ze juist niet op plek 7 staan.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mooi zijn als Vitesse de analytici hun ongelijk kan bewijzen.

Bovenaan