Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Afgekeurd wegens buitenspel.
1 voetje inderdaad. Goed gezien door de VAR.

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Vermeer; Martina, Botteghin, Van Beek, Haps; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, J?rgensen, Larsson
sc Heerenveen: Hahn; Hornkamp, H?egh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Schaars, Vlap; Van Bergen, Lammers, Johnsen

MWLC

Well-known member
De opstelling van Feyenoord voor het thuisduel tegen sc Heerenveen is bekend. Dat Robin van Persie niet kon spelen was al bekend, maar Giovanni van Bronckhorst houdt ook publiekslieveling Orkun K?kc? opnieuw op de bank. Aan FOX Sports legt hij uit waarom.

"Ik kijk goed naar de ontwikkeling van Orkun. Hij is een groot talent en heeft al een aantal wedstrijden gespeeld. Vandaag is hij beschikbaar, maar ik kies vandaag voor dit middenveld. Maar hij zit niet voor niets bij het A-elftal." Voor de wedstrijd tegen Heerenveen heeft Van Bronckhorst meer vertrouwen in een middenveld met Clasie, Vilhena en Toornstra. "We hebben vandaag veel lopende mensen nodig. Met dit middenveld hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld. Dat hebben we vandaag ook nodig."

Mijn hemel wat een onzin zeg.

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer hebben we goed gespeeld? Helftje PSV en een wedstrijd tegen Ajax en verder?

JMD

Well-known member
Door de zege van PSV is het nu zeker dat PSV minimaal 2e wordt en dus voorronde CL gaat spelen.

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Ronde 28

Eredivisie Ronde 28

Zo kun je wel meer goals afkeuren. Maar goed, who cares.

Bovenaan