Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Mario

Well-known member
Waren de heren kenners op het forum er al uit of we deze dag dat Ajax op kop staat mee mogen tellen of geldt de stand na het einde van de speelronde?

De stand na het einde van deze speelronde, als PSV vanavond verliest dan geldt de stand van afgelopen zondag.

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Ronde 28

Eredivisie Ronde 28

Excelsior is volgens Hypercube veilig, dus dit scenario lijkt mij acceptabel. Mits jullie die beker ook winnen natuurlijk.

Als jullie de CL winnen, dan zijn jullie sowieso rechtstreeks geplaatst. Is het dan in het Nederlands belang dat Ajax niet rechtstreeks plaatst via de competitie, maar PSV? Niet dat ik Van Bommel dat gun...

JMD

Well-known member
Excelsior is volgens Hypercube veilig, dus dit scenario lijkt mij acceptabel. Mits jullie die beker ook winnen natuurlijk.

Als jullie de CL winnen, dan zijn jullie sowieso rechtstreeks geplaatst. Is het dan in het Nederlands belang dat Ajax niet rechtstreeks plaatst via de competitie, maar PSV? Niet dat ik Van Bommel dat gun...
De kampioenenroute is op papier eenvoudiger dan de niet-kampioenenroute dus in dat geval zou het voor het NL voetbal het gunstigst zijn als PSV kampioen wordt.

Forza AZ

Well-known member
De kampioen plaatst zich niet direct voor de groepsfase.

Maar zo ie zo maakt het niet uit voor de andere deelnemers van Nederland als Ajax de CL wint. Ze gaan dan zelf naar de groepsfase in plaats van de ronde waarvoor ze zich in de competitie plaatsen (3e voorronde bij 1e plaats, 2e voorronde bij 2e plaats).

Max

Administrator
Forumleiding
De kampioen plaatst zich niet direct voor de groepsfase.

Maar zo ie zo maakt het niet uit voor de andere deelnemers van Nederland als Ajax de CL wint. Ze gaan dan zelf naar de groepsfase in plaats van de ronde waarvoor ze zich in de competitie plaatsen (3e voorronde bij 1e plaats, 2e voorronde bij 2e plaats).

Maar dan is het dus gunstiger dat Ajax geen kampioen wordt. Zij zitten dan sowieso in de CL groepsfase en PSV stroomt dan in een latere voorronde in het makkelijkere kampioenstraject in.

JMD

Well-known member
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Angelino,Rosario,Pereiro,Hendrix,
Lozano,De Jong,Bergwijn

PEC ZWOLLE: v.d.Hart,v.Polen,Lachman,
Lam,Paal,Hamer,Clement,Namli,Ehizibue,
Thy,v.Crooy

Hups PSV!

JFK

Well-known member
Aangezien Blauwvinger regelmatig weer actief is op DVK, ga ik dit keer eens voor PEC supporteren.
Hup PEC!

JMD

Well-known member
Lekker verdedigd, De Jong helemaal vrij ?n niemand bij de palen...

En nu doordrukken jongens!!!

Eef de Kip

Well-known member
Sympathieke club hoor dat PEC, die gun ik best wel een puntje.

IK denk dat PSV zonder de Jong in het rechterrijtje had gestaan.

Bovenaan