Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Atreides

Well-known member
Excelsior lijkt het te gaan lukken...

Dat zou mooi zijn. Maar Fc Emmen heeft ook al 6 wedstrijden geen punten gepakt.

Emmen en Excelsior mooi degraderen.

Er wordt helemaal niemand in de eredivisie die blij wordt van de huidige nacompetitie kandidaten in de eerstedivisie.

Maar andersom zal ook niemand daar vrolijk van worden.

Als het je gaat om het voetbaltechnisch gedeelte moeten we gewoon niet zeiken over twee clubs die aanvallend en verzorgd voetbal proberen te spelen

Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat zou mooi zijn. Maar Fc Emmen heeft ook al 6 wedstrijden geen punten gepakt.

Er wordt helemaal niemand in de eredivisie die blij wordt van de huidige nacompetitie kandidaten in de eerstedivisie.

Maar andersom zal ook niemand daar vrolijk van worden.

Als het je gaat om het voetbaltechnisch gedeelte moeten we gewoon niet zeiken over twee clubs die aanvallend en verzorgd voetbal proberen te spelen

Ik ga ervan uit dat als we 16e of 17e worden, we het niet redden in de PO. We zijn gewoon niet goed genoeg daarvoor. De enige kans erin te blijven is om 15e of hoger te worden.

stc

Well-known member
De 4 onderste maken goede kans om te degraderen. Deze ploegen ontlopen elkaar niet echt.

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt idd om de onderste vier te gaan. De rest heeft denk ik een voldoende gat om de dans te ontspringen.

Janssen

Well-known member
Lijkt idd om de onderste vier te gaan. De rest heeft denk ik een voldoende gat om de dans te ontspringen.

Nah ADO was gisteren wel echt heel erg slecht en hebben een ontzettend zwaar programma.

Fortuna heeft een iets makkelijker programma op papier maar kan ze net zo goed allemaal verliezen.

Max

Administrator
Forumleiding
Nah ADO was gisteren wel echt heel erg slecht en hebben een ontzettend zwaar programma.

Fortuna heeft een iets makkelijker programma op papier maar kan ze net zo goed allemaal verliezen.

Gemakshalve tel ik alvast de drie punten mee die jullie tegen Feyenoord gaan pakken.

Batigoal

Well-known member
Waren de heren kenners op het forum er al uit of we deze dag dat Ajax op kop staat mee mogen tellen of geldt de stand na het einde van de speelronde?

Bovenaan