Eef de Kip
Well-known member
Nee hoor, soms gedacht aan puntverlies waar het dan nog net goed viel maar dat kan natuurlijk niet goed blijven gaan. Te meer je nu tegen de (sub)toppers speelt ipv PEC en Almere
Ik was er tegen Zwolle wel bang voor, maar verder zit ik al maanden vrij relaxt (en regelmatig verveeld door het spel) Ajax te kijken.Ach, cdit was de eerste keer puntverlies in 11 duels van Ajax. Bij die vorige 10 duels dachten Bati en jij ook dat AJax minstens 6x zou verliezen...
Ach, cdit was de eerste keer puntverlies in 11 duels van Ajax. Bij die vorige 10 duels dachten Bati en jij ook dat AJax minstens 6x zou verliezen...
Aldus iemand die altijd op scheidsrechters loopt te zeuren als Roda speelt?Ook Higler kan een fout maken. Heb je zelf al eens een wedstrijd gefloten?
Dan verwar je me met stc, want vorig seizoen heb ik weinig gezegd dat we zouden verliezen, idem begin dit seizoen.Ach, toen PSV vorig seizoen iets van 20x achter elkaar won (bij wijze van spreken, ik weet niet exact hoeveel maar dat weet jij vast wel) heb ik hier ook tig keer gelezen dat PSV ging verliezen want angstgegner etc.
Ja, dat PSV op alle posities minder is dan Ajax en AZ.Ik vraag mij ook af of de assistent scheidsrechter of 4de official nog iets hebben gezegd tegen Higler voordat hij zijn 2de gele kaart gaf aan Penetra.