Eredivisie ronde 27

stc

Well-known member
Ajax zal heus wel weer winnen. De heren Higler en v Boekel zullen zorgen dat Ajax wel weer een strafschop krijgen.

JMD

Well-known member
Op een of andere manier valle alle var situaties niet onze kant uit

Ongelooflijk idd.

Gunstig dat FC Utrecht verliest, maar aan de andere kant had ik voor plek 2 behoud geen echt rekening met ze gehouden.
Later vanavond RKC - PSV, als PSV nog een kansje op de titel wil houden moet het winnen vanavond, en zeker met het oog op de 2 topduels van morgen (concurrenten tegen elkaar) is dat eigenlijk pure noodzaak.

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Benítez; Dest, Flamingo, Boscagli, Malacia; Veerman, Til, Babadi; Perisic, De Jong, Lang.

Wissels: Drommel, Schiks, Karsdorp, Obispo, Nagalo, Land, Saibari, Bakayoko, Bajraktarevic, Driouch, Lucas

Schouten geblesseerd en mist daardoor ook Oranje.

stc

Well-known member
RKC Waalwijk: Houwen, Lelieveld, Al Mazyani, El Yaakoubi, v.Gelderen, Familia-Castillo, v.d.Loo, Ihattaren, Oukili, Zawada, Margaret

JMD

Well-known member
Schouten zat al weken tegen een blessure aan, speelde volgens mij ook met injecties. ooit is dat dan klaar.

JMD

Well-known member
PEC snel na rust op 0-1 bij Sparta, maar de Kasteelheren maken snel gelijk.

JMD

Well-known member
Hoppaa... Perisic 0-1

Echt, wat is die belangrijk voor PSV sinds de winter. Voor de winter was hij ook wel goed, maar viel niet zo op, na de winterstop de enige PSVer die een voldoende haalt, en wat mij betreft ook een ruime voldoende.

JMD

Well-known member
Voor het 7e competitieduel op rij staat PSV minstens een keer op voorsprong. Van de zes hiervoor won PSV er maar 2...

Bovenaan