Reinoud
Well-known member
Bedankt 🤩Inderdaad. Feyenoord is 10x beter dan PSV. Van Persie is De trainer die Feyenoord kampioen gaat maken. PSV moet uitkijken voor Heerenveen. Die buigen niets voor niets een 0-2 achterstand om in een 4-2.
Bedankt 🤩Inderdaad. Feyenoord is 10x beter dan PSV. Van Persie is De trainer die Feyenoord kampioen gaat maken. PSV moet uitkijken voor Heerenveen. Die buigen niets voor niets een 0-2 achterstand om in een 4-2.
Aan de ene kant eens. Aan de andere kant heb ik ook wel eens beelden van bv een vvv Ajax gezien dat ook op een flink besneeuwd veld werd gespeeld. Waarom ging dat toen dan wel door? Of: waarom nu niet?Ten koste van ALLES moet er van de KNVB altijd gevoetbald worden. Ik denk dat als er een atoombom op Nederland valt, de Eredivisie van de KNVB toch moet doorgaan (bij wijze van spreken he). Amateurvoetbal idem dito. De KNVB is 0,0 publieksvriendelijk. Zoveelste voorbeeld dit.
Aan de ene kant eens. Aan de andere kant heb ik ook wel eens beelden van bv een vvv Ajax gezien dat ook op een flink besneeuwd veld werd gespeeld. Waarom ging dat toen dan wel door? Of: waarom nu niet?
Gaat morgen wel een mailtje naar de KNVB. Zag Stevie Wonder aankomen.Onacceptabel. Dit had de KNVB beter moeten managen. Was gisteren al bekend dat het rond deze tijd zou gaan sneeuwen.
1 voordeel. NEC moet nu een keer doordeweeks terug. Is in voordeel van de rest.
Dat was de vraag niet…Omdat de KNVB vroeger gewoon een wedstrijd afgelaste en het later wel inhaalde in mei en juni. Maar tegenwoordig moet alles wijken voor een ordentelijk competitieverloop.
Goed voor de kilometers van Nijmegen. One way kasteel - de goffert is 116 kilometer. Dus meer dan 230 kilometer op roundtrip maal 2 in 2 dagen.Dat was de vraag niet…
Duel wordt dinsdag as ingehaald