Vieze Wout weer.
Eredivisiedebuut voor Andreev (?) die overigens best wel goed schijnt te zijn.Weghorst met lomp inkomen op Wellenreuther. Dat wordt de reservekeeper in actie vrees ik voor Feyenoord.
Oke, in de herhaling lijkt het toch iets minder lomp. En gelukkig lijkt Wellenreuther verder te kunnen
Ik zag het, was een reflex mijnerzijds. Sorry Wouter.Kon hij niet veel aan doen, Wout hield nog behoorlijk in op het laatst.
Dat wordt 35 minuten voor Feyenoord op de deur beuken en zo meteen 1 counter 2-0... Italiaanse coachAjax weet de bal niet meer in de ploeg te houden in de tweede helft, dat is niet best.
Ik hoop met je mee JMD!Dat wordt 35 minuten voor Feyenoord op de deur beuken en zo meteen 1 counter 2-0... Italiaanse coach![]()
Uh neeDat wordt 35 minuten voor Feyenoord op de deur beuken en zo meteen 1 counter 2-0... Italiaanse coach![]()
De vraag is alleen: is Ajax nu slechter gaan spelen omdat ze meer achteruit lopen of gaat Ajax slechter spelen doordat Feyenoord beter gaat spelen?Tsja die zag je aankomen. Wat een slechte tweede helft zeg.