Haha Botteghin vond het geen penalty![]()
Wat een kut wedstrijd zeg. Waarom Larsson mocht blijven staan,is voor mij een groot raadsel. Raakte echt helemaal niks. Hopen dat het Donderdag beter is.
Lachwekkend als je ziet waar FC Groningen rood voor krijgt 2x en waar een Ninaj dan geel voor ontvangt.
Aan de bal is het erg onrustig, maar de organisatie staat heel behoorlijk en we geven weinig weg. Aan Hamstra de taak om nog 2 of 3 echte versterkingen te halen. Dat is echt wel nodig.
Ik vond Botman en Dresevic echt heel sterk spelen. Gaven helemaal niets weg en zochten ook snel de oplossing vooruit. Dat is wel het manco van onze backs, die worstelen met hun aanname en dan moeten ze vaak terug.
Als Ejuke straks echt fit is, dan gaan we daar nog mooie dingen van zien.
Toch missen we een middenvelder die op de helft van de tegenstander openingen ziet en snel handelt. Bruijn en Kongolo hebben toch meer de ruimte nodig en zijn nog slordig aan de bal. Zondet bal doen ze het wel heel goed.
Enige echte minpunt was Odgaard. Verloor bijna elk duel, kwam vaak te laat en had geen idee waar zijn tegenstander was in duels. Daarnaast niet balvast. Dat moet echt beter.
Al met al toch een resultaat tegen een topclub. Dat is fijn. Al betwijfel ik of Feyenoord dat predikaat nog mag dragen, want ik denk dat ze mijlenver achter de andere 2 grote clubs eindigen.
Voor een correcte tackle op de bal moet je bal raken en niet slechts de enkel van de tegenstander.Geel voor een correcte tackle op de bal is wel heel zwaar inderdaad.
Voor een correcte tackle op de bal moet je bal raken en niet slechts de enkel van de tegenstander.
Zo, dat bestuur weet weer even waar ze staan.Nu al zin in de 20e minuut, als die trieste PSV hoolies dadelijk vol trots heel hard gaan schreeuwen na hun protestactie. AMF...mg:
Zeker.Gezellig in Eindhoven.