Gewoon laten zitten. Van Persie moet ook leren hoe het is om bij een topclub te werken.Zei ik
Door ziekte er helaas niet bij. Maar oh wat ben ik blij
En om een idee te geven hoe groot dat gat is: als PSV al haar resterende 8 thuisduels wint (ook tegen Feyenoord en NEC dus) dan kan alleen Ajax nog in punten langszij komen (maar alleen als ze alles winnen), dan hoeft PSV nog maar 1 punt uit de resterende 7 uitduels te winnen...Ik vind het bizar dat PSV 16 punten of meer voorstaat op de nummers 2,3,4 en 5. Zo goed speelt PSV ook weer niet. Daar is het verschil tussen helft 1 en 2 te groot.
En dan te bedenken dat PSV eigenlijk vaak zonder vaste spits speelt en veel geblesseerde heeft. Gelukkig zijn Salah-Eddine en Saibari aankomende week weer terug zodat Bosz meer keuzes heeft.En om een idee te geven hoe groot dat gat is: als PSV al haar resterende 8 thuisduels wint (ook tegen Feyenoord en NEC dus) dan kan alleen Ajax nog in punten langszij komen (maar alleen als ze alles winnen), dan hoeft PSV nog maar 1 punt uit de resterende 7 uitduels te winnen...
Ja, qua punten (en niet eens qua spel, want dat is idd niet heel goed, wel bij vlagen) is PSV idd idioot goed (slechts 5 verliespunten), maar dat geen van de andere clubs aan 2 pt/duel gemiddeld komt is gewoon genant voor hen.
PSV werd in 2017 3e met 76 punten. Als de huidige nummer 2 dit wil halen moeten ze 40 punten halen uit de laatste 15 duels...
De laatste keer dan een ploeg 2e werd met minder dan 2 pt gemiddeld is in 2014, Feyenoord, 67 punten. Overigens slechts 4 punten achter Ajax dat jaar.
Timber en vPersie hebben ruzie.