Eredivisie ronde 19

Batigoal

Well-known member
En afgelopen week ook al gezeik omdat Van Persie het advies van de medische staf zou hebben genegeerd omtrent Read. Ik vind het prima hoor, maar hij heeft echt nog veel te leren. Alhoewel dat eigenwijze heel erg in zijn karakter zit.

Wel een spectaculaire ontknoping zeg. Knap die kansen afgemaakt ook door Sparta.

Voor ons gunstig, maar ook jammer dat we 'm gisteravond niet 'gewoon' over de streep hebben getrokken.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Van Persie is arrogant, dat was als speler al het geval. Maar van mij mag hij lekker lang blijven zitten in de Kuip.

Hankie

Well-known member

Toch wel knap, bij Van Persie ligt altijd alles aan de anderen... Een van je beste spelers slachtofferen...

Het is nog te hopen voor Feyenoord dat Timber vertrekt, anders krijg je 4 maanden lang echt gedonder.
Een van je beste spelers in potentie die al ruim en jaar of geblesseerd is of dramatisch speelt. Ook al ruim een jaar houdt hij de club aan het lijntje om te verlengen, die heeft al een andere club anders zou hij gewoon gratis weggaan.

erka

Well-known member
Van Persie als trainer is precies Van Basten als trainer destijds. Echt exact hetzelfde. Zelfde taal, zelfde koppigheid. Groot voetballer maar kan er geen kloot van als trainer. Van Basten werd zelfs nog tot bondscoach gelobbyd maar ik mag toch hopen dat dat ons met Van Persie bespaard blijft.

Maasveld

Well-known member
Van Persie als trainer is precies Van Basten als trainer destijds. Echt exact hetzelfde. Zelfde taal, zelfde koppigheid. Groot voetballer maar kan er geen kloot van als trainer. Van Basten werd zelfs nog tot bondscoach gelobbyd maar ik mag toch hopen dat dat ons met Van Persie bespaard blijft.
Van Basten heeft destijds niet de kans gekregen om te laten zien dat ie een matige trainer was, dus ik denk dat we wel goed zitten.

Bovenaan