Vroeger gingen dit soort duels ook gewoon door…Het is toch allang bekend dat de KNVB en ESPN totaal geen rekening houden met supporters en omstandigheden?
Gewoon laagjes aandoen. Ik trek morgen mijn shirt, trui, vest en winterjas aan, lange onderbroek, joggingbroek en dan mijn spijkerbroek. Sjaal en muts op. Dan is het wel te doen.Vroeger gingen dit soort duels ook gewoon door…
Ja het is koud, maar daar kan je je op kleden. Het is verder niet gevaarlijk op de weg ofzo, het veld is goed (veldverwarming) dus zou ik niet weten waarom het niet door kan gaan.
Mietje.Gewoon laagjes aandoen. Ik trek morgen mijn shirt, trui, vest en winterjas aan, lange onderbroek, joggingbroek en dan mijn spijkerbroek. Sjaal en muts op. Dan is het wel te doen.
Het is verder niet gevaarlijk op de weg ofzo
Ik baseer me op het knmi, die geeft code geel.In jouw Randstadwereldje niet nee. Hier in de provincie rijden vanwege de gladheid en sneeuw op de weg amper bussen en treinen en kun je op lokale wegen naar sommige dorpen amper komen met de auto. Heb ik nog niet eens over gladheid op stoepen. Hoe denk je dat al die mensen naar het stadion komen? Lopend vanaf Spijk, Zoutkamp of Bellingwolde?
Gaat geloof ik ook om het feit dat het code oranje is geweest in het noorden tot hedenochtend. + de gevoelstemperatuur is -10. Dan kan je je afvragen wat wijsheid is.Ik baseer me op het knmi, die geeft code geel.
En ja er zullen idd nog wel wat wegen glad zijn, maar als het criterium voor doorgaan wordt dat er nergens een gladde weg is dan kunnen we voortaan de winter wel overslaan qua voetbal.
Hoppa!Zo te zien heeft Pepi zijn onderarm gebroken.