Eredivisie Ronde 18

stc

Well-known member
Je zou maar als Excelsior of NAC fan zo in de bus stappen en net voordat je bij het stadion aankomt horen dat het is afgekeurd omdat het te koud is.

zwammy

Well-known member
NAC Groningen is een keer na 10 minuten gestaakt vanwege de sneeuwval, dat was ook helemaal zuur voor de Groningers. Ook zwaar onverantwoord van de knvb om te voetballen. Dus het is al wel langer bekend dat de knvb incapabel is.

stc

Well-known member
Afgelopen week heeft groot gedeelte van ons bedrijf gewoon thuis gewerkt op advies van het management gezien het weer. Gaat om de veiligheid van mensen en mensenlevens. Ik neem aan dat KNVB hier ook zo overdenkt bij hun eigen kantoorpersoneel daar in Zeist.

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd (ijs en wederdiende) of het PSV stadion goed gevuld is vanavond. Ik heb aantal mensen al gehoord dat ze twijfelen om te gaan vanavond gezien de temperatuur.

erka

Well-known member
Het is toch allang bekend dat de KNVB en ESPN totaal geen rekening houden met supporters en omstandigheden?

Al valt er een atoombom op Nederland, dan nog wordt het niet afgelast.

JMD

Well-known member
Het is toch allang bekend dat de KNVB en ESPN totaal geen rekening houden met supporters en omstandigheden?
Vroeger gingen dit soort duels ook gewoon door…

Ja het is koud, maar daar kan je je op kleden. Het is verder niet gevaarlijk op de weg ofzo, het veld is goed (veldverwarming) dus zou ik niet weten waarom het niet door kan gaan.

Jef400

Well-known member
Vroeger gingen dit soort duels ook gewoon door…

Ja het is koud, maar daar kan je je op kleden. Het is verder niet gevaarlijk op de weg ofzo, het veld is goed (veldverwarming) dus zou ik niet weten waarom het niet door kan gaan.
Gewoon laagjes aandoen. Ik trek morgen mijn shirt, trui, vest en winterjas aan, lange onderbroek, joggingbroek en dan mijn spijkerbroek. Sjaal en muts op. Dan is het wel te doen.

erka

Well-known member
Het is verder niet gevaarlijk op de weg ofzo

In jouw Randstadwereldje niet nee. Hier in de provincie rijden vanwege de gladheid en sneeuw op de weg amper bussen en treinen en kun je op lokale wegen naar sommige dorpen amper komen met de auto. Heb ik nog niet eens over gladheid op stoepen. Hoe denk je dat al die mensen naar het stadion komen? Lopend vanaf Spijk, Zoutkamp of Bellingwolde?

JMD

Well-known member
In jouw Randstadwereldje niet nee. Hier in de provincie rijden vanwege de gladheid en sneeuw op de weg amper bussen en treinen en kun je op lokale wegen naar sommige dorpen amper komen met de auto. Heb ik nog niet eens over gladheid op stoepen. Hoe denk je dat al die mensen naar het stadion komen? Lopend vanaf Spijk, Zoutkamp of Bellingwolde?
Ik baseer me op het knmi, die geeft code geel.
En ja er zullen idd nog wel wat wegen glad zijn, maar als het criterium voor doorgaan wordt dat er nergens een gladde weg is dan kunnen we voortaan de winter wel overslaan qua voetbal.

stc

Well-known member
Opstelling PVS

Kovar; Dest, Flamingo, Yarek, Mauro JR; Wanner, Til, Veerman; Man, Pepi, Perisic

Schouten is geschorst. Mauro aanvoerder.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

stc

Well-known member
Ik baseer me op het knmi, die geeft code geel.
En ja er zullen idd nog wel wat wegen glad zijn, maar als het criterium voor doorgaan wordt dat er nergens een gladde weg is dan kunnen we voortaan de winter wel overslaan qua voetbal.
Gaat geloof ik ook om het feit dat het code oranje is geweest in het noorden tot hedenochtend. + de gevoelstemperatuur is -10. Dan kan je je afvragen wat wijsheid is.

Voorts hadden ze dan gisteren ook NEC door moeten laten gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Bovenaan