gevegt
Well-known member
Volgens mij ook.Weer een VAR momentje bij Willem II tegen NEC waar ik grote vraagtekens bij heb.
Speler van Willem II gaat toch vrij duidelijk met arm naar bal, toch?
4-1 inmiddels.
Volgens mij ook.Weer een VAR momentje bij Willem II tegen NEC waar ik grote vraagtekens bij heb.
Speler van Willem II gaat toch vrij duidelijk met arm naar bal, toch?
Nou, volgens Leonne Stentler kwam het doordat Hwang er niet bij was. Die maakt volgens haar in zijn eentje het verschil tussen redelijk kansloos onderuit en winnen.Feyenoord is mij zwaar tegengevallen vandaag. Priske heeft veel werk te doen. Misschien komt Zerrouki tekort voor de basis.
Stentler is niet echt serieus te nemen als analist. Hadj Moussa viel vandaag echt tegen samen met zijn kornuiten Giminez en Paixao.Nou, volgens Leonne Stentler kwam het doordat Hwang er niet bij was. Die maakt volgens haar in zijn eentje het verschil tussen redelijk kansloos onderuit en winnen.
Ik heb mijn twijfels. Maar goed, vrijdag zei ze dat Hadj Moussa dé speler van 2024 is.
Heb ik mijn twijfels ook bij.
PSV moet direct scherp zijn daar in januari. Nu is het verschil 13 punten, hopelijk worden het er 16.Onder Ajax schuift het dan mooi in elkaar, en na de winterstop direct Feyenoord - FC Utrecht, kan Utrecht dan dus zelfs 4e komen te staan. Ook direct PSV - AZ in 2025.
Studio Sport is al een tijdje niet meer wat het geweest is.Zo, dat sloeg echt nergens op.
Ik wilde even de samenvatting zien van RKC - PEC dus schakelde ik in, gingen ze eerst 10 minuten zitten kletsen over wie de beste speler van 2024 is ed. Wat een onzin kwam er uit haar mond, Jeroen Elshoff wist op een gegeven moment ook niet meer waar die moest kijken.
Ik skip al die onzin altijd, kijk het nooit live. Dat over Hadj Mousa (Vrijdag) en Hwang (zondag) was haar eerste zin. Beknibbelen op samenvattingen (mis regelmatig kansen in de samenvatting die ik eerder live zag) zodat Stentler hele verhalen kan houden waar niemand op zit te wachten. Ik kijk volgens mij al zo'n beetje mijn hele voetballeven Studio Sport op zaterdag en zondag maar overweeg inmiddels te kijken wanneer ESPN de samenvattingen uitzend en of die dat zonder gelul er omheen doen.Zo, dat sloeg echt nergens op.
Ik wilde even de samenvatting zien van RKC - PEC dus schakelde ik in, gingen ze eerst 10 minuten zitten kletsen over wie de beste speler van 2024 is ed. Wat een onzin kwam er uit haar mond, Jeroen Elshoff wist op een gegeven moment ook niet meer waar die moest kijken.
Vandaag crisisoverleg over de positie van de trainer!Boze NEC supporters hebben de spelersbus opgewacht!
Timing! Pepijn Linders is beschikbaar!Vandaag crisisoverleg over de positie van de trainer!
Zelf kijk ik altijd op zondagavond rond een uur of 8 alle samenvattingen via het youtubekanaal van ESPN terug. Dan kan ik alles uit de Eredivisie en KKD selecteren wat ik wil zien. Zonder gelul of ondeskundigheid eromheen.Ik skip al die onzin altijd, kijk het nooit live. Dat over Hadj Mousa (Vrijdag) en Hwang (zondag) was haar eerste zin. Beknibbelen op samenvattingen (mis regelmatig kansen in de samenvatting die ik eerder live zag) zodat Stentler hele verhalen kan houden waar niemand op zit te wachten. Ik kijk volgens mij al zo'n beetje mijn hele voetballeven Studio Sport op zaterdag en zondag maar overweeg inmiddels te kijken wanneer ESPN de samenvattingen uitzend en of die dat zonder gelul er omheen doen.
Helemaal mee eens. Ik zie zelden Studio Sport meer, ik zoek de samenvattingen op nos.nl op. Van de zomer (toen ik in Zwitserland was) en in de herfst (Londen) kon ik niet (immers buiten EU) naar nos.nl of espn kijken, dus moest het met BVN doen, dat gewoon Studio Sport uitzendt. Toen viel het me pas op hoeveel er tegenwoordig gekletst wordt ten koste van samenvattingen.Ik skip al die onzin altijd, kijk het nooit live. Dat over Hadj Mousa (Vrijdag) en Hwang (zondag) was haar eerste zin. Beknibbelen op samenvattingen (mis regelmatig kansen in de samenvatting die ik eerder live zag) zodat Stentler hele verhalen kan houden waar niemand op zit te wachten. Ik kijk volgens mij al zo'n beetje mijn hele voetballeven Studio Sport op zaterdag en zondag maar overweeg inmiddels te kijken wanneer ESPN de samenvattingen uitzend en of die dat zonder gelul er omheen doen.