Eredivisie Ronde 15

Eredivisie Ronde 15

  • Jazeker

    Stemmen: 8 40,0%
  • Nee bedankt

    Stemmen: 11 55,0%
  • WTF?!

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Die heeft er wel vaker ??n gemist. Schoot ze er lang vrijwel altijd in maar daar kwam de klad op een gegeven moment ook in. Vond die van vandaag beide slecht in geschoten, vooral die tweede, wat een kutpenalty was dat. Ziyech valt me sowieso wat tegen bij Ajax. E?n goeie actie per wedstrijd vind ik vrij weinig.
Dacht dat ie wel redelijk veilig met penalty's was, maar dat valt dus tegen.

Ik vind hem ook nog niet groots bij Ajax. Hij lijkt vaak te geforceerd op zoek naar iets, terwijl hij juist op zijn best is als hij vanuit de ballen kan spelen. Ben voor de rest wel blij met hem, want bij vlagen zie je wel de kwaliteiten die we de laatste jaren op het middenveld gemist hebben, al helpt het natuurlijk ook dat Schone op het middenveld staat in plaats van Gudelj.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ziyech bij Twente was ook ??n of twee goede acties per wedstrijd. Sterker nog, daar deed hij verder helemaal geen reet. Hij doet het qua gewonnen duels en aantal gelopen kilometers veel beter bij Ajax. Gewoon een typische momenten voetballer. Vaak beslissend, maar ook iemand waar je je vreselijk aan kunt ergeren. Ajax wist wat ze in huis haalden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dusver voldoende rendement om er blij mee te zijn. Sinds de komst van Ziyech heeft Ajax vrijwel alleen maar gewonnen. Als Ziyech bij Feyenoord had gespeeld, dan waren we een serieuze titelkandidaat. Nu weet je dat straks Ajax bij je wegloopt.
 

inhethoekje

Active member
Ik moet nog bijkomen van het interview van Alex Pastoor na afloop, ik dacht dat van Gaal onzin kon uitkramen maar Pastoor steekt hem naar de kroon.

Het kwam er op neer dat een wedstrijd pas in de 70e minuut begint en dat Sparta heel goed voetbalde, de goals van Feyenoord waren meer geluk dan wijsheid.

Gelukkig kunnen we vanavond weer zien dat Sinterklaas echt bestaat.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Overigens, die tegengoal was natuurlijk weer zwaar ruk verdedigt, moet je donderdag doen tegen die Turken, dag volgende ronde EL.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben sowieso weinig optimistisch over onze kansen donderdag. Ik vond het niet erg goed.
 

Batigoal

Well-known member
Wat was Sparta ruk zeg. Je mag je best doen tegen Feyenoord.

Overigens is het vooral te danken aan Sch?ne dat Ajax prima draait. Hij hoeft zich niet zo geforceerd te bewijzen als Gudelj, maar houdt het gewoon simpel en wat hij doet, doet hij goed. En man wat ben ik een fan van Sanchez. Geweldige verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nelom huppelde nog vrolijk achter Verhaar aan....

Deed hij meer dan vorige week. Verder ben ik groot voorstander van het wegsturen van Woudenberg, Malacia en Verdonk. Als die echt slechter zijn dan Nelom, dan hebben die al helemaal niets in Feyenoord 1 te zoeken. Het genante is dat Nelom ook nog eens tweede reserve aanvoerder is.
 

Abubakari

Well-known member
Dacht dat ie wel redelijk veilig met penalty's was, maar dat valt dus tegen.

Ik vind hem ook nog niet groots bij Ajax. Hij lijkt vaak te geforceerd op zoek naar iets, terwijl hij juist op zijn best is als hij vanuit de ballen kan spelen. Ben voor de rest wel blij met hem, want bij vlagen zie je wel de kwaliteiten die we de laatste jaren op het middenveld gemist hebben, al helpt het natuurlijk ook dat Schone op het middenveld staat in plaats van Gudelj.
Ik ben desondanks ook wel blij dat ie naar Ajax is gekomen, maar ik had me verheugd op wat meer rake vrije trappen, dat het allemaal n?g net iets meer zou zijn.

Overigens is het vooral te danken aan Sch?ne dat Ajax prima draait. Hij hoeft zich niet zo geforceerd te bewijzen als Gudelj, maar houdt het gewoon simpel en wat hij doet, doet hij goed. En man wat ben ik een fan van Sanchez. Geweldige verdediger.
Twee echte Superhelden. Al had Sanchez gister wel een Frank de Boertje toen hij een situatie zeer tegen zijn gewoonte in wat nonchalant inschatte. Maar verder een superaankoop.
 

SanMark.

Well-known member
Ik dacht dat er onder Gebrands niet meer naar excuses gezocht mochten worden. Dan heeft LdJ die les waarschijnlijk net overgeslagen.

Of gaan zulke teksten alleen op als je net kampioen bent geworden?
 
Bovenaan