Eredivisie ronde 14

erka

Well-known member
Jep.
Zal deze week uitspelen zonder publiek worden, dat zijn volgens mij de regels (dat het binnen 24 uur moet, maar er is ruimte deze week in het programma, dus kan het ook bv di of wo)

Wat mij betreft kappen ze met uitspelen van dit soort wedstrijden. Direct 0-3 verklaren (en dat zeg ik niet voor Grunn) maar gewoon altijd doen. En nooit meer uitspelen.

JMD

Well-known member
Ach gossie, dat jochie. Mag misschien voor het eerst met zijn vader mee naar zijn cluppie, en dan zijn er die achterlijke debielen die zo;n avond voor zo'n jochie verkloten, alleen maar omdat ze zichzelf zo verschrikkelijk belangrijk vinden en Ajax gewoon weigert in te grijpen bij hun eigen achterban. Want het is al de zoveelste keer dat dit bij Ajax gebeurt de laatste jaren...

Jacco

Well-known member
Wat mij betreft kappen ze met uitspelen van dit soort wedstrijden. Direct 0-3 verklaren (en dat zeg ik niet voor Grunn) maar gewoon altijd doen. En nooit meer uitspelen.
Dat heeft invloed op de hele stand in het linkerrijtje en kan ook gevolgen hebben voor AZ, NEC, Utrecht en als ik optimistisch ben Twente.
Ik zou zeggen geeft Ajax 3 strafpunten en haal in.

JMD

Well-known member
Niet mee eens. Dan kan je bv ook uitsupporters krijgen die kaartjes voor een thuisvak kopen enz.

Plus: stel dat het een laagvlieger tegen een titelkandidaat is dan kan je op deze manier 'slechts' een 0-3 afdwingen ipv bv zo'n 0-7 als bij Heracles - Feyenoord.

En is dan 1 fakkel al reden tot staken, of 2, of 3, ... ?

JFK

Well-known member
Maar ook dat er dan wordt omgeroepen dat vuurwerk verboden.
Dat wordt dan medegedeeld als die pokkeherrie aan de gang is. Alsof er ook überhaupt een F-sider denkt op zo'n moment van, hè kut, je mag geen vuurwerk hier afsteken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Niet mee eens. Dan kan je bv ook uitsupporters krijgen die kaartjes voor een thuisvak kopen enz.

Plus: stel dat het een laagvlieger tegen een titelkandidaat is dan kan je op deze manier 'slechts' een 0-3 afdwingen ipv bv zo'n 0-7 als bij Heracles - Feyenoord.

En is dan 1 fakkel al reden tot staken, of 2, of 3, ... ?

Dat eerste argument hoor ik altijd. Alsof je als uitsupporter van Groningen in de F-Side gaat staan. Dan moet je al behoorlijk suicidaal zijn. Dat gebeurt gewoon niet. Want vanuit normale thuisvakken gebeurt dit soort shit gewoon niet.
Dat tweede argument kan alleen jij bedenken... :)
En het derde argument is wel een terechte, maar daar kun je iets op bedenken.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Dat eerste argument hoor ik altijd. Alsof je als uitsupporter van Groningen in de F-Side gaat staan. Dan moet je al behoorlijk suicidaal zijn. Dat gebeurt gewoon niet.
Dat weet je niet... Er zitten al vaak zat uitsupporters op de thuisvakken...

Nee hoor, Jacco vlak boven mij ook...

Wat dan?

stc

Well-known member
Dit is werkelijk schandalig. Wat mij betreft blijft de Fside rest van het seizoen leeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

erka

Well-known member
Dat heeft invloed op de hele stand in het linkerrijtje en kan ook gevolgen hebben voor AZ, NEC, Utrecht en als ik optimistisch ben Twente.
Ik zou zeggen geeft Ajax 3 strafpunten en haal in.

Eens, 3 strafpunten vind ik ook goed, beter nog. In elk geval, Ajax moet geweten hebben dat er zoveel vuurwerk was, en is als club dus net zo schuldig.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat eerste argument hoor ik altijd. Alsof je als uitsupporter van Groningen in de F-Side gaat staan. Dan moet je al behoorlijk suicidaal zijn. Dat gebeurt gewoon niet. Want vanuit normale thuisvakken gebeurt dit soort shit gewoon niet.

Ik blijf erbij, zolang clubs onder curatele staan van hun eigen hooligans en een derde linksback belangrijker vinden dan serieuze beveiliging in hun eigen thuis regelen, gaat er sowieso helemaal niets veranderen.

Jacco

Well-known member
Nou ok, als je het zo wil vertalen, ok.
Ik bedoelde meer, stel dat aan het eind van het seizoen Twente en Groningen strijden om 1 Europese plek. Dan is het niet helemaal fair als Groningen een overwinning in Amsterdam cadeau heeft gekregen.

JMD

Well-known member
Duels tussen Ajax en Grunn moeten inmiddels tot de meest gestaakte behoren: na 2008 en 2022(23?) in de Euroborg, nu deze editie in Amsterdam

JMD

Well-known member
Nou ok, als je het zo wil vertalen, ok.
Ik bedoelde meer, stel dat aan het eind van het seizoen Twente en Groningen strijden om 1 Europese plek. Dan is het niet helemaal fair als Groningen een overwinning in Amsterdam cadeau heeft gekregen.
Ook dat inderdaad...

Bovenaan