Eredivisie ronde 14

Hankie

Well-known member
Niet normaal dit, wordt ook maar eens een paar wedstrijden zonder publiek. Fakkels kan ik begrijpen, maar de vuurpijlen. Ook alles op het veld gooien.....

JMD

Well-known member
En dit was een paar weken terug ook al bij Ajax, toen een andere supporter was overleden.

Gewoon de Klassieker dan maar zonder supporters ;)

JFK

Well-known member
Het was aangekondigd dus.
Hoe kan dit? Ik begrijp er echt geen fuck van.
Dit leek wel om de Somme. Mijn god hé!

JMD

Well-known member
Het was aangekondigd dus.
Hoe kan dit? Ik begrijp er echt geen fuck van.
Dit leek wel om de Somme. Mijn god hé!
Dit was ook wel iets meer dan 'wat vuurwerk'. Dit kan no way binnengesmokkeld zijn, dit heeft er al gelegen. Dan weet Ajax er dus ook van.

erka

Well-known member
Compleet geschifte criminelen. De hele F-Side maar een half jaar lang leeglaten. Dit is ook voor rekening van Ajax.

Weg met vuurwerk bij voetbal. Gewoon helemaal altijd en overal verbieden en 10.000 euro boete per persoon als je betrapt wordt.

JMD

Well-known member
En maar bezig blijven ook he. Echt wat een debielen. Alleen maar met zichzelf bezig.
Je mag best medesupporters herdenken, hang een spandoek of oid. Maar waarom moet het altijd op deze manier?
En overlijden horen er ook bij, bij een club als Ajax met flink wat supporters gaan er elk jaar wel naar Onze Lieve Heer toe, die herdenken we toch niet allemaal?

Dan kan je het beter doen zoals ik ooit bij Crystal Palace zag (was er zelf live bij), bij de laatste thuiswedstrijd van het kalenderjaar alle overleden supporters herdenken met een minuut stilte.

Hankie

Well-known member
Duidelijk taal van Nijenhuis en het gaat dus nog een x gebeuren.

Dit gaat wel een flinke staart krijgen. Fouilleren heeft ook geen zin, omdat het dagen daarvoor al wordt klaargelegd.

Batigoal

Well-known member
Ow minuut 27 gaan we dus opnieuw dit riedeltje doen vanwege al die overleden lui. Lekker dan, dat wordt een reglementaire 0-3 ofzo.

erka

Well-known member
Kijk dan wat voor spul er op het veld ligt.

Ik wil toevoegen aan de 10.000 euro boete p.p.
Elke club direct -3 punten als er vuurwerk op het veld wordt gegooid. Wie de harde kern niet wil aanpakken, moet maar voelen.

JMD

Well-known member
Ow minuut 27 gaan we dus opnieuw dit riedeltje doen vanwege al die overleden lui. Lekker dan, dat wordt een reglementaire 0-3 ofzo.
Hahaha, dat laatste gebeurt no way. Het zal wel uitspelen in een leeg stadion worden deze week en dan een duel leeg stadion voorwaardelijk als straf

erka

Well-known member

Echt belachelijk. Jullie Ajax supporters zouden die harde kern toch ook niks meer willen gunnen? Wat een criminele randdebielen zijn dat.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan