Eredivisie ronde 12

JMD

Well-known member
Bakayoko weer eens dramatisch... Bij PEC zou hij ook nog de slechtste zijn..
 

Batigoal

Well-known member
Ajax vandaag met een zeer aanvallende opstelling met Mikautadze achter de spitsen erbij. Verdedigend stond het de laatste tijd nog steeds niet best en dat kwam met name door het middenveld, dus ik vraag me af hoe je dat gaat managen vandaag. Wellicht is met alle aanvallende kwaliteiten op het veld het adagium 'meer scoren dan je er tegen krijgt' wel het devies.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax vandaag met een zeer aanvallende opstelling met Mikautadze achter de spitsen erbij. Verdedigend stond het de laatste tijd nog steeds niet best en dat kwam met name door het middenveld, dus ik vraag me af hoe je dat gaat managen vandaag. Wellicht is met alle aanvallende kwaliteiten op het veld het adagium 'meer scoren dan je er tegen krijgt' wel het devies.
Hlynsson en Taylor ook nog op dat middenveld. Zonder controleur dus. En Sosa als linksback, waarvan we weten dat hij eigenlijk ook meer een aanvaller is.

Ik moet zeggen, ik vind het gedurfd van Van 't Schip. Soort powerplay tactiek, vol op de aanval. Erg benieuwd wel hoe dit gaat uitpakken. Ik zeg 3-3.
 

stc

Well-known member
PEC is echt slecht. Bakayoko is echt niet goed bezig. Zo voorspelbaar. Voorts is de Nederlandse competitie dramatisch slecht.



Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jacco

Well-known member
Ugalde krijgt altijd veel complimenten, maar kansen afmaken doet hij niet. Gelukkig compenseert Steijn dat.
Twente in de echte top lijkt me ook te hoog gegrepen.
NEC is trouwens ook niet de minste ploeg, zij wonnen ook al bijna in Alkmaar.
 

stc

Well-known member
Hopelijk trekt Nijhuis nog veel meer kaarten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Zwak Ajax weer. Achterin staat het beter, maar er is zo weinig creativiteit voorin. Op deze manier ga je hier niet winnen.
 
Bovenaan