Jorien van den Herik geeft duidelijkheid:Feyenoord gaat gewoon winnen vanavond.
Ligt de klemtoon trouwens op Feyen oord of Feye noord?
Jorien van den Herik geeft duidelijkheid:Feyenoord gaat gewoon winnen vanavond.
Ligt de klemtoon trouwens op Feyen oord of Feye noord?
Ja, zelfs thuis tegen Heracles was het tot de 89’ minuut spannend. Gelukkig niks gezien vandaag omdat ik wat leukers te doen had, maar elke dag met sloopbedrijf Heitinga wordt het nog slechter. Maar gewoon dijn voort blijven modderen en niks doen. Eerst nog uit de beker tegen Excelsior Massluis, nog wat afgangen in de CL, blamages in de eredivisie en dan in maart of april, als het meezit, koppen laten rollen.Een van de zwakste prestaties van Heerenveen van het seizoen en dan alsnog een punt pakken in de ArenA. Dat zegt veel over Ajax.
De lat ligt niet zo hoog?Feyenoord was prima!
Zelfs daarin spiegelen ze zich maar al te graag aan Ajax/sDe lat ligt niet zo hoog?
Ik dacht altijd dat Feyenoord zich nou juist allesbehalve aan Ajax wil spiegelen, in niets. Dus dan lijkt het me een vrij onzinnige opmerking die je maakt.Zelfs daarin spiegelen ze zich maar al te graag aan Ajax/s
Ik dacht altijd dat Feyenoord zich nou juist allesbehalve aan Ajax wil spiegelen, in niets. Dus dan lijkt het me een vrij onzinnige opmerking die je maakt.
De lat ligt niet zo hoog?
Maar even serieus, hoe zie je dat dan voor je? Geen trainer én geen TD?Dat gelul dat Ajax Heitinga niet kan ontslaan omdat je Kroes er dan ook moet schoppen? Bullshit, die moeten ook inderdaad beide weg als je nog wat wil. Vandaag nog.
Heracles heeft ook geen trainer en TD en de club draait ook gewoon door. Dus Ajax kan ook gewoon doordraaien. Fred Grim kan interim zijn voor korte periode.Maar even serieus, hoe zie je dat dan voor je? Geen trainer én geen TD?
v Persie heeft misschien een betere staf tot zijn beschikking dan de heer Heitinga.Robin heeft het in tegenstelling tot John best wel goed voor elkaar.
Geen idee, maar misschien zijn het allemaal dezelfde persoonlijkheden.Wat is er mis met Fred Grim en Frank Peereboom?
We hebben Marijn Beuker nog als Directeur Voetbal. En, als je de verhalen mag geloven, heeft Beuker wél regelmatig verstandige ideeën.Maar even serieus, hoe zie je dat dan voor je? Geen trainer én geen TD?