Eredivisie ronde 11

erka

Well-known member
Ik zou graag het willen zoals in sommige andere landen. Een gigantisch applaus. Stilte is ook mooi maar je hoort altijd wel een paar debielen. En dan gewoon beginnen, zonder vuurwerk, confetti, 150dB housemuziek etc. Muziekje bv clublied erbij en dan gewoon beginnen, zoals dat ook gaat in bijvoorbeeld Spanje en Engeland. Weg met al die "sfeerverhogende" onzin.

Batigoal

Well-known member
Dan had je beter kunnen verliezen. Puntje heb je niks aan, maar nu zal Heitinga ook nog niet ontslagen worden. Verschrikkelijke wedstrijd.

JMD

Well-known member
Dan had je beter kunnen verliezen. Puntje heb je niks aan, maar nu zal Heitinga ook nog niet ontslagen worden. Verschrikkelijke wedstrijd.
Ik geloof sowieso niet dat ze Heitinga gaan ontslaan nu, op zijn vroegst in de winterstop. Want als die gaat, moet Kroes ook, en dan mis je en je TD en een coach.

Batigoal

Well-known member
Ik geloof sowieso niet dat ze Heitinga gaan ontslaan nu, op zijn vroegst in de winterstop. Want als die gaat, moet Kroes ook, en dan mis je en je TD en een coach.
Benieuwd dan of we nog linkerrijtje staan in de winter. Maar goed, Kroes vond de 8e plaats van Arteta ook prima dus dat zou me niets verbazen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Een van de zwakste prestaties van Heerenveen van het seizoen en dan alsnog een punt pakken in de ArenA. Dat zegt veel over Ajax.

Bovenaan