Makanaky
Well-known member
Iets meer zekerheid inbouwen, méér moet je er ook niet achter zoeken.Stein op de bank? Verbaast me niks, heeft i.t.t. Valente wel aanpassingsproblemen
Iets meer zekerheid inbouwen, méér moet je er ook niet achter zoeken.Stein op de bank? Verbaast me niks, heeft i.t.t. Valente wel aanpassingsproblemen
Het zal volgens de regels zijn, maar ik vind dit dus echt niks he, zijn arm is al uitgestoken voordat de bal geschoten wordt...
Hangt er vooral vanaf hoe Ajax nu reageert, want de 4e goal hing voor AJax ook in de lucht, deze 2-3 kwam uit de lucht vallen. Pakken ze de draad weer op of slaat de spanning weer op de lijven?Dit gaat Twente nog eenvoudig winnen denk ik.
Probeer jij maar eens te lopen zonder je handen daar te hebben. Dit is juist een natuurlijke houding voor iemand die een stap zet.Dat maakt toch niks uit? Het gaat erom dat de arm onnatuurlijk is en dat is duidelijk.
Het zal me niks verbazen, diep in blessuretijd ofzo3-3 verwacht ik.
Waarvan akteAls Twente dit niet wint zullen ze met afgrijzen terugdenken aan dit eerste halfuur. De Tukkers hadden eigenlijk al 4-1 voor moeten staan.