Eredivisie ronde 10

Wie wint de topper?

• Totaal aantal stemmers
    6

Abubakari

Well-known member
Naam maakt me niet uit, maar een moderne trainer die tactisch sterk is en de professionaliteit terugbrengt lijkt me wel wat. Kortom, het tegenovergestelde van Heitinga.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Naam maakt me niet uit, maar een moderne trainer die tactisch sterk is en de professionaliteit terugbrengt lijkt me wel wat. Kortom, het tegenovergestelde van Heitinga.
Maar wie wil in dit Ajax stappen? Zeker met het programma wat er aan komt.

Bijna 2-0 als Zerrouki zo mag doorlopen.

Batigoal

Well-known member
Daar was de 1-1 bijna al...

@Abu/Bati: als Heitinga weggaat, wie willen jullie dan als trainer?
Idealiter wil je weer een jonge, ambitieuze trainer met een interessante voetbalvisie. Zoals Farioli. En die zijn er genoeg! Gasten zoals Inigo Perez, Jacob Neestrup, Kjetil Knutsen, Danny Röhl, Henrik Rydström. Alleen, het is november en de meesten van die gasten liggen vast, dus heel waarschijnlijk lijkt me zo'n aanstelling niet. Dan zal je tot de zomer moeten wachten.

Reëel lijkt me Frank de Boer. Kan een organisatie neerzetten en er een team van maken. En dan zijn de lagen binnen Ajax die per se een Nederlander willen voorlopig ook weer blij.

JMD

Well-known member
Als Twente dit niet wint zullen ze met afgrijzen terugdenken aan dit eerste halfuur. De Tukkers hadden eigenlijk al 4-1 voor moeten staan.

stc

Well-known member
Wat mij betreft blijft Heitinga gewoon trainer van Ajax. Dan blijven ze doorprutsen en dan kan PSV eerder plaats 2 veilig stellen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Batigoal

Well-known member
Wijndal en Regeer komen erin. Alles komt dus goed! Jammer dat Branco van de Boomen geblesseerd is, dat had het helemaal compleet gemaakt.

JMD

Well-known member
itakura en McConnell eruit, Wijndal en Regeer erin

Bij PSV Dest weer terug ipv Flamingo, Schouten dus achterin, 2 jaar nadat die optie voor het eerst in De Kuip gebruikt werd
Opstelling PSV: Kovar; Dest, Schouten, Gasiorowski, Salah-Eddine; Mauro Júnior, Veerman, Saibari; Perisic, Til, Man.

JMD

Well-known member
Wijndal en Regeer komen erin. Alles komt dus goed! Jammer dat Branco van de Boomen geblesseerd is, dat had het helemaal compleet gemaakt.
:)

Zal je net zien dat Wijndal de 1-1 maakt en Regeer de 1-2 :p

Ben benieuwd of Twente net zo makkelijk kan spelen als voor rust, toen het zichzelf eigenlijk tekort deed en Ajax in de wedstrijd liet.
Direct corner Ajax

JMD

Well-known member
Tsja, die zag je aankomen. Eigen schuld van Twente, 1-1, wie anders dan Weghorst
Ajax begon goed aan de 2e helft

JMD

Well-known member
En 1-2.
Mooie goal, maar dit roept Twente over zichzelf af door het voor rust niet al te beslissen

Bovenaan