Maar wie wil in dit Ajax stappen? Zeker met het programma wat er aan komt.Naam maakt me niet uit, maar een moderne trainer die tactisch sterk is en de professionaliteit terugbrengt lijkt me wel wat. Kortom, het tegenovergestelde van Heitinga.
Idealiter wil je weer een jonge, ambitieuze trainer met een interessante voetbalvisie. Zoals Farioli. En die zijn er genoeg! Gasten zoals Inigo Perez, Jacob Neestrup, Kjetil Knutsen, Danny Röhl, Henrik Rydström. Alleen, het is november en de meesten van die gasten liggen vast, dus heel waarschijnlijk lijkt me zo'n aanstelling niet. Dan zal je tot de zomer moeten wachten.Daar was de 1-1 bijna al...
@Abu/Bati: als Heitinga weggaat, wie willen jullie dan als trainer?
Iemand die, net als Farioli vorig jaar, het verschil wel maakt. Er valt wel meer uit deze selectie te halen dan Heitinga doet.Maar wie wil in dit Ajax stappen? Zeker met het programma wat er aan komt.
Wijndal en Regeer komen erin. Alles komt dus goed! Jammer dat Branco van de Boomen geblesseerd is, dat had het helemaal compleet gemaakt.
Simpel, ze dachten er met 1-0 te zijn en dat Ajax 'down and out' was, dat waren ze niet...Hoe geeft Twente dit weg dan😂