Was voor korte duurHup Ajax! Met frisse moed gaan we weer kijken.
Dat inderdaad, en elke keer weer.“Of we op corners trainen? Nee, dat hoeft niet” aldus John Heitinga na Ajax-Inter waarin Inter twee keer uit een corner scoorde.
Heitinga leeft nog in 1970, Farioli in 2025.Dat inderdaad, en elke keer weer.
Terwijl tegenwoordig zo ongeveer elke trainer weet dat standaard situaties zo verschrikkelijk belangrijk zijn.
Was Heitinga nou echt een onervaren trainer geweest dan had ik het me nog kunnen voorstellen, maar hij heeft vorig jaar bij Slot toch perfect mee kunnen kijken en vorig jaar waren voor Liverpool de dode spelmomenten zo belangrijk, dan zie je toch als Heitinga zijnde dat dat nodig is. Ben je dan dom (dat je dat niet ziet) of eigenwijs (dat je dat niet wil zien)?Heitinga leeft nog in 1970, Farioli in 2025.
Beuker wilde een Spanjaard die ook in 2025, maar Kroes en zijn maten wilden Heitinga, Ajax dblna en dan lekker aanvallen.
Hopelijk tyfen ze na deze wedstrijd eindelijk eens op.
Heitinga was als verdediger ook een dommekracht en geen hoogvlieger. Ik denk dat niemand daar een trainer in zag.Was Heitinga nou echt een onervaren trainer geweest dan had ik het me nog kunnen voorstellen, maar hij heeft vorig jaar bij Slot toch perfect mee kunnen kijken en vorig jaar waren voor Liverpool de dode spelmomenten zo belangrijk, dan zie je toch als Heitinga zijnde dat dat nodig is. Ben je dan dom (dat je dat niet ziet) of eigenwijs (dat je dat niet wil zien)?
En verder was Heitinga ook verdediger, dan weet je toch hoe belangrijk dat is?
Heitinga maakt idd op mij nou nooit de indruk 'dat hij het buskruit heeft uitgevonden'.Heitinga is denk ik gewoon dom, alleen Kroes is nog dommer.
Klopt, maar dan weet je wel dat standaardsituaties belangrijk zijn.Heitinga was als verdediger ook een dommekracht en geen hoogvlieger.
Daar was de 1-1 bijna al...Twente veel beter, je zou zeggen dat ze dat om moeten zetten in goals omdat je anders de deksel nog op de neus kan krijgen als Ajax wel ineens het licht ziet via bv Weghorst.