Ja, maar gezien het spitsen probleem dit seizoen niet eens zo slecht.PSV kan nog veel meer goals maken. Werk aan de winkel voor Bosz en co.
Ja, maar gezien het spitsen probleem dit seizoen niet eens zo slecht.PSV kan nog veel meer goals maken. Werk aan de winkel voor Bosz en co.
De zoveelste wedstrijd dit seizoen idd waar je het duel al gewoon beslist moet hebben gezien de kansen.PSV kan nog veel meer goals maken. Werk aan de winkel voor Bosz en co.
Nee klopt. Misschien loopt het met een echte spits in de spits nog veel beter qua doelpunten.Ja, maar gezien het spitsen probleem dit seizoen niet eens zo slecht.
Ja maar daar zit ook de 7 doelpunten van Heracles bij van Feyenoord. Ik had nou niet het idee dat Heracles erg zijn best deed. Doelsaldo gaat nog meespelen aan het eind, want ik zie Feyezuid niet zoveel punten verspelen met dit spel.De zoveelste wedstrijd dit seizoen idd waar je het duel al gewoon beslist moet hebben gezien de kansen.
En dat Feyenoord een beter doelsaldo heeft dan PSV zegt ook wel iets, dat zal niet vaak voorgekomen zijn.
Ik begreep van de verslaggever vorige week dat je het als Patasj moet uitspreken (Portugese tongval), jammer vond het op zijn NL leuker ...Ik vind Patati van AZ een bijzondere naam hebben.
Het is voetbal, geen stijldansen.Probeer jij maar eens te lopen zonder je handen daar te hebben. Dit is juist een natuurlijke houding voor iemand die een stap zet.
En ja, volgens de regels zal het kloppen, maar ik vind die regels gewoon niet kloppen.
Die regels van hands zijn al zo vaak aangepast dat ze nergens meer op slaan...Het is voetbal, geen stijldansen.
Echt bizar inderdaad. En dan ook de manier waarop. Een eigen ingooi verneuken, terwijl NAC helemaal geen slotoffensief meer had.Voor de zoveelste keer al dit seizoen, al de vierde of vijfde keer. En hoe dat nu mis gaat is wel helemaal waardeloos.
Zelf ingooien en de bal zo verspelen, zeker als je al zo vaak punten in de slotminuten verspeelde, ongelofelijk.
Dat zit hem toch in het aantal tegen doelpunten wat PSV heeft?De zoveelste wedstrijd dit seizoen idd waar je het duel al gewoon beslist moet hebben gezien de kansen.
En dat Feyenoord een beter doelsaldo heeft dan PSV zegt ook wel iets, dat zal niet vaak voorgekomen zijn.
Ajax heeft ongeveer 56 middenvelders. Jammer dat we niet wat meer linksbacks hadden. Al kwam de ommekeer nota bene toen Wijndal er in kwam.Fitz-Jim vind ik wel een speler die te weinig speeltijd krijgt. Goede techniek heeft die jongen.