Eredivisie ronde 10

Wie wint de topper?

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
PSV kan nog veel meer goals maken. Werk aan de winkel voor Bosz en co.
De zoveelste wedstrijd dit seizoen idd waar je het duel al gewoon beslist moet hebben gezien de kansen.

En dat Feyenoord een beter doelsaldo heeft dan PSV zegt ook wel iets, dat zal niet vaak voorgekomen zijn.

stc

Well-known member
De zoveelste wedstrijd dit seizoen idd waar je het duel al gewoon beslist moet hebben gezien de kansen.

En dat Feyenoord een beter doelsaldo heeft dan PSV zegt ook wel iets, dat zal niet vaak voorgekomen zijn.
Ja maar daar zit ook de 7 doelpunten van Heracles bij van Feyenoord. Ik had nou niet het idee dat Heracles erg zijn best deed. Doelsaldo gaat nog meespelen aan het eind, want ik zie Feyezuid niet zoveel punten verspelen met dit spel.

stc

Well-known member
Duidelijk interview van Saibari bij NOS. Heeft dus individueel e.e.a 'getraind' om nog beter te worden en zodoende meer te scoren.

JMD

Well-known member
Ik vind Patati van AZ een bijzondere naam hebben.
Ik begreep van de verslaggever vorige week dat je het als Patasj moet uitspreken (Portugese tongval), jammer vond het op zijn NL leuker ...

Vandaag al 14 doelpunten in 3 duels...

Maasveld

Well-known member
Probeer jij maar eens te lopen zonder je handen daar te hebben. Dit is juist een natuurlijke houding voor iemand die een stap zet.

En ja, volgens de regels zal het kloppen, maar ik vind die regels gewoon niet kloppen.
Het is voetbal, geen stijldansen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Voor de zoveelste keer al dit seizoen, al de vierde of vijfde keer. En hoe dat nu mis gaat is wel helemaal waardeloos.
Zelf ingooien en de bal zo verspelen, zeker als je al zo vaak punten in de slotminuten verspeelde, ongelofelijk.
Echt bizar inderdaad. En dan ook de manier waarop. Een eigen ingooi verneuken, terwijl NAC helemaal geen slotoffensief meer had.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is er trouwens over van Van Persie zijn uitspraken over het wisselen om te winnen en uitgaan van eigen kracht?

Ik heb het beide niet gezien vandaag in een povere topper.

gevegt

Well-known member

Dat zit hem toch in het aantal tegen doelpunten wat PSV heeft?

Abubakari

Well-known member
Misschien ook nog maar even iets over de tweede helft zeggen na een eerste helft waarin ik alleen maar heb zitten mopperen (terecht natuurlijk, daar niet van). Zo'n tweede helft bewijst wel dat er veel meer uit deze groep te halen is. Wel de ommekeer van de week zeg. Hup in 7 minuten drie keer scoren, om Groene Scout te citeren, Dikke Duim! Vooral die van Gloukh was mooi, belachelijk dat Heitinga hem veel te weinig minuten gaf en als eerste wisselt. Nu gelukkig eens 90 minuten gespeeld. Elk voordeel hep se naddeel, Heitinga blijft langer trainer, maar dat heb ik er dan maar voor over. Was wel weer eens toe aan een leuke Ajax opsteker en dat was dit zeker.

Bovenaan