Eredivisie Draft

Abubakari

Well-known member
Je kunt er wel wat moois van maken op papier, met een linker- en rechtermiddenvelder, maar zowel Toornstra, Gustafson als El Khayati zijn aanvallende middenvelders, een nummer 10 in jouw opstelling. Jahanbakhsh is ineens een centrumspits geworden? Van der Maarel heeft bijv ook maar tien potjes als centrale verdediger gespeeld en 20 als back (16 links, 4 rechts). Gisteren tegen Heerenveen was hij weer linksback. Frenkie de Jong heeft zelfs meer wedstrijden als CV gespeeld dan vd Maarel en Viergever. Maar die staat dan weer als DM, waar hij tot liefst 5 duels aan spelen toe kwam.

Dit is gewoon op te zoeken, er zijn een handvol sites die zelfs de minuten in balbezit en aantal balcontacten bijhouden.

Nee, Jahanbahksh is een rechterspits (speelt ie straks bij Iran ook, in een twee spitsen systeem), over de middenvelders heb ik in het andere topic al wat gezegd (en ook Max heeft hier gezegd dat je ze ook anders kunt gebruiken, dus jouw waarheid is niet pers? heilig Gertjan), verder boeit het niet waar ze (het meest) hebben gespeeld, het gaat er om waar ze (ook) KUNNEN spelen. Dus zo totaal idioot als jij mijn opstelling weg probeert te zetten is ie niet.

en pakt daarmee onnodig spelers weg voor anderen.
Die aap zag ik al een tijdje in je mouw zitten.

Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Je kunt er wel wat moois van maken op papier, met een linker- en rechtermiddenvelder, maar zowel Toornstra, Gustafson als El Khayati zijn aanvallende middenvelders, een nummer 10 in jouw opstelling. Jahanbakhsh is ineens een centrumspits geworden? Van der Maarel heeft bijv ook maar tien potjes als centrale verdediger gespeeld en 20 als back (16 links, 4 rechts). Gisteren tegen Heerenveen was hij weer linksback. Frenkie de Jong heeft zelfs meer wedstrijden als CV gespeeld dan vd Maarel en Viergever. Maar die staat dan weer als DM, waar hij tot liefst 5 duels aan spelen toe kwam.

Dit is gewoon op te zoeken, er zijn een handvol sites die zelfs de minuten in balbezit en aantal balcontacten bijhouden.

Mijn punt: Jouw team is volkomen uit balans en heeft spelers op posities die niet hun natuurlijke zijn. Je kiest 3x een nummer tien en pakt daarmee onnodig spelers weg voor anderen. Daarom mijn stelling, kies van tevoren een systeem en daarbij je spelers.

fz51tv.png
Nee jij dan met van der Streek.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is dat afzeiken van elkaars elftallen nou echt nodig? Ik vind het inmiddels behoorlijk irritant worden. Geef iemand straks bij het stemmen het laagste aantal punten en laat het verder lekker.

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Draft

Als jij Bram van Polen linksback opstelt, dan kan Toornstra best als rechtermiddenvelder. Vorig jaar een belangrijke fase van de competitie El Ahmadi op die positie vervangen.

Naar mijn weten speelde Gustafson in Zweden ook wel linkermiddenvelder.

PES5

Administrator
Forumleiding
Iedereen kan nu de punten naar JMD sturen.

8 punten voor het beste team, aflopend naar 1 punt voor je eigen team.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb m'n punten opgestuurd. Was erg lastig. Heb uiteindelijk elk team beoordeeld op een aantal categorie?n. Totaal aantal punten wat ieder team kon verdienen was 99. De laagste score had 73 en de hoogste 83. Zat dus erg dicht bij elkaar!

Pascallovic

Well-known member
Heb mijn top 8 ook gestuurd. Mag onze rekendocent lekker de punten er bij verzinnen:duim:

Aantal lastige keuzes om te maken omdat er veel gelijkwaardige ploegen zijn. Elke ploeg heeft wel positieve linies, maar ook linies waar ik dan weer geen vertrouwen in heb.

zwammy

Well-known member
Zo, alleen die nummer 1 lag al tijdens de draft vast. Voor de rest scheelt het inderdaad heel weinig.

JMD

Well-known member
5 van de 8 scores zijn binnen. In totaal 4 verschillende nummers 1 gekozen... :)

Abubakari

Well-known member
Ik heb ook gestemd. Ik heb eerst alle spelers individueel een cijfer van 1-10 gegeven op basis van hun prestaties in het voorbije seizoen, daarna nog een cijfer voor het totale team gegeven. Dat heb ik bij elkaar opgeteld en zo een top 8 gemaakt waarin het elkaar vrij weinig ontliep.

Bovenaan