Abubakari
Well-known member
Je kunt er wel wat moois van maken op papier, met een linker- en rechtermiddenvelder, maar zowel Toornstra, Gustafson als El Khayati zijn aanvallende middenvelders, een nummer 10 in jouw opstelling. Jahanbakhsh is ineens een centrumspits geworden? Van der Maarel heeft bijv ook maar tien potjes als centrale verdediger gespeeld en 20 als back (16 links, 4 rechts). Gisteren tegen Heerenveen was hij weer linksback. Frenkie de Jong heeft zelfs meer wedstrijden als CV gespeeld dan vd Maarel en Viergever. Maar die staat dan weer als DM, waar hij tot liefst 5 duels aan spelen toe kwam.
Dit is gewoon op te zoeken, er zijn een handvol sites die zelfs de minuten in balbezit en aantal balcontacten bijhouden.
Nee, Jahanbahksh is een rechterspits (speelt ie straks bij Iran ook, in een twee spitsen systeem), over de middenvelders heb ik in het andere topic al wat gezegd (en ook Max heeft hier gezegd dat je ze ook anders kunt gebruiken, dus jouw waarheid is niet pers? heilig Gertjan), verder boeit het niet waar ze (het meest) hebben gespeeld, het gaat er om waar ze (ook) KUNNEN spelen. Dus zo totaal idioot als jij mijn opstelling weg probeert te zetten is ie niet.
Die aap zag ik al een tijdje in je mouw zitten.en pakt daarmee onnodig spelers weg voor anderen.
Laatst bewerkt: