Eredivisie Draft

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen WK Draft? Of nog een CL draft over het lopende seizoen?

De WK Draft staat ook op de planning, maar eerst de Champions League, denk ik. Gezien de snelheid en het enthousiasme waarmee deze Draft is afgerond, halen we die wel voor het WK. De WK selecties zijn natuurlijk ook nog niet bekend, dus daar moeten we sowieso eerst op wachten.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Laat dan wel iedereen van te voren een systeem kiezen. En welk doel, een zo sterk mogelijk team, of een talentvol team team, of wat dan ook

Maasveld

Well-known member
De WK Draft staat ook op de planning, maar eerst de Champions League, denk ik. Gezien de snelheid en het enthousiasme waarmee deze Draft is afgerond, halen we die wel voor het WK. De WK selecties zijn natuurlijk ook nog niet bekend, dus daar moeten we sowieso eerst op wachten.

Het stagneert nu een beetje...

zwammy

Well-known member
Willen de nerds in het andere topic de opstellingen die nog niet zichtbaar zijn ook even zichtbaar maken. Is wat makkelijker volgen. En verder idd een beetje tempo mannen.

Abubakari

Well-known member
Laat dan de keus 4-4-2, 4-3-3 of 4-2-3-1 open. Ik heb het team van Abu in die opstelling tool gezet, dat is wel een uniek beeld :jerry:

------------Bizot

Dabo--vd Maarel--Viergever--Tsimikas

-----------F de Jong

Gustafson--Toornstra--El Khayati

------Jahanbakhsh-- Sol
Ja bizar inderdaad Gertjan. Soort van 5-3-2 of 4-4-2, dat zie je inderdaad echt nooit, echt uniek en idioot dat ik voor zo'n opstelling kies en het dan ook nog eens niet van te voren bij Bureau Verbeek heb gemeld.
Kortom, mast net sa eamelje jong.

Maar wees niet bang, ik doe niet mee aan een CL of WK draft. CL heb ik nauwelijks gevolgd,buitenlandse competities volg ik ook nauwelijks meer dan via teletekst/livescore.

Pascallovic

Well-known member
Precies. Een 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Heel gangbaar. Zo heeft Dick nog geprobeerd te spelen bij Oranje. Geen succes overigens.

Satyr

Administrator
Forumleiding
------------Bizot

Dabo--vd Maarel--Viergever--Tsimikas

-----------F de Jong

Gustafson--Toornstra--El Khayati

------Jahanbakhsh-- Sol
Ja bizar inderdaad Gertjan. Soort van 5-3-2 of 4-4-2, dat zie je inderdaad echt nooit, echt uniek en idioot dat ik voor zo'n opstelling kies en het dan ook nog eens niet van te voren bij Bureau Verbeek heb gemeld.
Kortom, mast net sa eamelje jong.

Je kunt er wel wat moois van maken op papier, met een linker- en rechtermiddenvelder, maar zowel Toornstra, Gustafson als El Khayati zijn aanvallende middenvelders, een nummer 10 in jouw opstelling. Jahanbakhsh is ineens een centrumspits geworden? Van der Maarel heeft bijv ook maar tien potjes als centrale verdediger gespeeld en 20 als back (16 links, 4 rechts). Gisteren tegen Heerenveen was hij weer linksback. Frenkie de Jong heeft zelfs meer wedstrijden als CV gespeeld dan vd Maarel en Viergever. Maar die staat dan weer als DM, waar hij tot liefst 5 duels aan spelen toe kwam.

Dit is gewoon op te zoeken, er zijn een handvol sites die zelfs de minuten in balbezit en aantal balcontacten bijhouden.

Mijn punt: Jouw team is volkomen uit balans en heeft spelers op posities die niet hun natuurlijke zijn. Je kiest 3x een nummer tien en pakt daarmee onnodig spelers weg voor anderen. Daarom mijn stelling, kies van tevoren een systeem en daarbij je spelers.

fz51tv.png

Bovenaan