------------Bizot
Dabo--vd Maarel--Viergever--Tsimikas
-----------F de Jong
Gustafson--Toornstra--El Khayati
------Jahanbakhsh-- Sol
Ja bizar inderdaad Gertjan. Soort van 5-3-2 of 4-4-2, dat zie je inderdaad echt nooit, echt uniek en idioot dat ik voor zo'n opstelling kies en het dan ook nog eens niet van te voren bij Bureau Verbeek heb gemeld.
Kortom, mast net sa eamelje jong.
Je kunt er wel wat moois van maken op papier, met een linker- en rechtermiddenvelder, maar zowel Toornstra, Gustafson als El Khayati zijn aanvallende middenvelders, een nummer 10 in jouw opstelling. Jahanbakhsh is ineens een centrumspits geworden? Van der Maarel heeft bijv ook maar tien potjes als centrale verdediger gespeeld en 20 als back (16 links, 4 rechts). Gisteren tegen Heerenveen was hij weer linksback. Frenkie de Jong heeft zelfs meer wedstrijden als CV gespeeld dan vd Maarel en Viergever. Maar die staat dan weer als DM, waar hij tot liefst 5 duels aan spelen toe kwam.
Dit is gewoon op te zoeken, er zijn een handvol sites die zelfs de minuten in balbezit en aantal balcontacten bijhouden.
Mijn punt: Jouw team is volkomen uit balans en heeft spelers op posities die niet hun natuurlijke zijn. Je kiest 3x een nummer tien en pakt daarmee onnodig spelers weg voor anderen. Daarom mijn stelling, kies van tevoren een systeem en daarbij je spelers.