Eredivisie Draft

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dan is mijn keus nog vrij, gelukkig. Wober en te Wierik waren de alternatieven, maar ik kies voor een betere en jongere speler. Speelt centraal achterin en kan ook op links uit de voeten. Momenteel bezig met omkleden, want hij moet aan de bak in de play-offs. Kik Pierie is mijn laatste speler

Dat laat dan de volgende 8 teams:

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste, Bacuna, Boer
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia, Koopmeiners
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi, Huntelaar
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens, Jensen, Kanon
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson, Dabo, Tsimikas
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli, Mari, Castro
7: Banshee: Van Ginkel, Onana, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans, Te Wierik
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard, K. Pierie

Unregistere

Well-known member
88 spelers gekozen en niemand komt op Jamiro Monteiro! Vind ik opmerkelijk. De overige tien van het schaduwteam volgen later.

Jamel

Administrator
Forumleiding
88 spelers gekozen en niemand komt op Jamiro Monteiro! Vind ik opmerkelijk. De overige tien van het schaduwteam volgen later.

Ja dat dacht ik al. Ik had Kuwas dus al, daarom niet gekozen. Eerlijk gezegd wel heel lang getwijfeld om toch voor Monteiro te gaan en dan Mike van Duinen als spits. Maar uiteindelijk toch voor Kuwas gegaan, omdat ik dat ??n van de beste aanvallers van de eredivisie vind.

Pascallovic

Well-known member
Ik vond Sch?ne een betere optie en had ook nog Serero op mijn lijstje staan en ja daar stond Monteiro van Heracles ook op. Een kwestie van keuzes maken. Dus ben wel op zijn naam gekomen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook wel opvallend dat Ron Vlaar en Matheus Klich niet gekozen zijn.

zwammy

Well-known member
Kan er misschien een nieuw topic geopend worden waar alleen het elftal en motivatie van de 8 deelnemers komt, is toch wat makkelijker vergelijken dan heel dit topic moeten doorlopen.

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het ook wel opvallend dat Ron Vlaar en Matheus Klich niet gekozen zijn.

Vlaar heeft weinig gespeeld door fysiek ongemak dit seizoen. Ook was hij als hij wel speelde niet super. De sleet zit er echt op. Te traag, te lomp en voegt nog maar weinig toe tegen de betere tegenstanders.

Bovenaan