Dan ook voor mij de laatste speler. Mijn backs zijn redelijk jong; Ouwejan is 21 en Kristensen is 20. Zet ik naast Isimat een "oude, geblesseerde rot" (rijtje Botteghin / Vlaar), of kies ik voor een speler die nagenoeg alles gespeeld. Het gaat erom dat we een team samenstellen dat een goeie mix van alles is; talent, scorend vermogen, speelminuten, goede posities, "goede statistieken", doorzettertjes, technisch begaafde spelers, blessurevrij, steady keepers enz...
Dan kom ik uit bij
Mike te Wierik
1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste, Bacuna, Boer
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia, Koopmeiners
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi, Huntelaar
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens, Jensen, Kanon
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson, Dabo, Tsimikas
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli, Mari, [keeper]
7: Banshee: Van Ginkel, Onana, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans, Te Wierik
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard