Eredivisie Draft

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat is toch gewoon 433 De Jong als inschuivende verdediger?

Dan nog, 3x een amc, twee wingers en een spits. Ik vind het totaal over de top. Nogmaals, ik zal het wel verkeerd zien. Volgende keer 4 spitsen :duim:

Ik kies morgen, heb m'n briefje met namen beneden liggen

Maasveld

Well-known member
Ik zeik niet, ik snap en begrijp jullie gewoon niet zo.

Overigens zegt de openingspost iets over gangbare formaties. 3-1-3-3 met 3x een amc is dat niet wat mij betreft.

Als Abu het zo wil doen moet ie dat vooral zelf weten. Of het verstandig is zien we wel in de eindafrekening.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kies alvast eentje. Mijn 4-2-3-1 heeft twee buitenspelers nodig en de eerste is Arber Zeneli

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli,

Max

Administrator
Forumleiding
Toornstra en Gustafson hoeven niet per se op tien te spelen, maar kunnen ook als lopende middenvelders. Uiteindelijk moet het beoordelen op het moment dat het af is. Het lijkt mij ook wat offensief, maar hij heeft iig nog geen PSV-er geselecteerd.

zwammy

Well-known member
Dan nog, 3x een amc, twee wingers en een spits. Ik vind het totaal over de top. Nogmaals, ik zal het wel verkeerd zien. Volgende keer 4 spitsen :duim:

Ik kies morgen, heb m'n briefje met namen beneden liggen

Bende nog niet beneden geweest?

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had mijn volgende speler eigenlijk niet meer verwacht. Maar spelers als St Juste (Speelde in januari voor het laatst en Feyenoord won niet in 11 van de 15 duels waarin hij wel meedeed, ben ik nou echt de enige die daar op let?) en Kristensen komen nu aan bod, dus dan kies ik maar voor een groot talent ipv een wisselspeler. Hij speelde 24 duels dit seizoen, raakte geblesseerd op de training, scoorde dankzij een leeghoofd als coach maar twee goals, is vooral ontzettend creatief en speelde gelukkig een stuk stabieler dan vorig jaar. Real Madrid lijkt een stap te ver, maar Martin ?degaard gaat de top uiteindelijk wel halen. In mijn team gaat hij als buitenspeler aan de slag, de positie waarin hij bij Heerenveen ook te vaak moest spelen.

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard

banshee

Member
Ik had mijn volgende speler eigenlijk niet meer verwacht. Maar spelers als St Juste (Speelde in januari voor het laatst en Feyenoord won niet in 11 van de 15 duels waarin hij wel meedeed, ben ik nou echt de enige die daar op let?) en Kristensen komen nu aan bod, dus dan kies ik maar voor een groot talent ipv een wisselspeler.

Dus je vind Kristensen geen talent?!
En als je 34 wedstrijden gespeeld hebt dit seizoen, dan ben je een wisselspeler?
Vreemde vogel die Satyr...

Batigoal

Well-known member
Kritiek hebben op andermans keuzes en dan zelf aan komen zetten met een speler zonder enig rendement. Niet echt logisch Satyr. ;)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kritiek hebben op andermans keuzes en dan zelf aan komen zetten met een speler zonder enig rendement. Niet echt logisch Satyr. ;)

Och, er kan maar ??n speler een assist krijgen bij voetbal, dat verbloemd een hoop bij Odegaard.

Mijn selectie heeft tot nu toe 55 goals en 40 assists, dus zo erg is het allemaal niet.

Dus je vind Kristensen geen talent?!
En als je 34 wedstrijden gespeeld hebt dit seizoen, dan ben je een wisselspeler?
Vreemde vogel die Satyr...

Kristensen is een wisselspeler. Wie heeft er dan 34x gespeeld, op Hoegh en wat keepers na?

banshee

Member
Voordat ik mijn volgende speler bekend ga maken het volgende... Eigenlijk zouden we om deze speler moeten vechten, en hadden we in onze eerste kiesronde hem allemaal graag willen hebben. Het heeft helaas niet zo mogen zijn :( Toch wil ik hem even in het zonnetje zetten... we vergeten hem echt niet...
Abdelhak (Appie) Nouri.

...

Life goes on... Ik ga mijn middenveld compleet maken. Hiervoor kies ik geen speler van een traditionele top-ploeg, maar wel een speler naar mijn hart.
Mijn cluppie VVV heeft de optie in zijn contract gelicht, waardoor hij vastligt tot de zomer van 2019 (anders was hij wellicht transfervrij De Koel uitgelopen komende zomer....) Hij wist dit seizoen tien keer te scoren en was viermaal aangever. Vooral zijn linkertrap is een belangrijk wapen.Naar verluidt zijn meerdere clubs uit binnen- en buitenland ge?nteresseerd in deze voormalige jeugdspeler van PSV.

Ik maak mijn middenveld compleet met Clintje Leemans !!!

1623559355835.jpg

7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard

Abubakari

Well-known member
Kristensen heeft nog niet echt een onverwoestbare indruk gemaakt en is ondanks de zware blessure van Veltman op de bank terecht gekomen omdat Mazraoui op RB neer werd gezet.
- Je uiteindelijke formatie moet een gangbare voor de eredivisie zijn, dus geen 235 of andere gekkigheden.
@ Satyr:

3 4 3 of 4 4 2 of 5 3 2 mag dus allemaal. Focus nu maar gewoon op je eigen team ipv continu de Gertjan Verbeek uit te hangen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
En geen talent?

Jawel, maar is de 2e of 3e rechtsback van Ajax nou echt een optie in de Eredivisie Draft? Een jongen die 8 wedstrijden heeft meegedaan en daarvan twee (2!) keer 90 minuten. Leuk dat hij misschien ooit heel goed gaat worden, maar wat heb je er nu aan? Odegaard is ook nog geen topper, maar wel een bewezen speler. Hij speelde 19 interlands voor Noorwegen en 40 duels voor Heerenveen.

zwammy

Well-known member
Mooi, mijn centrale verdediger die ik langs Willem Janssen ga plaatsen. Ik heb steeds 2 namen in mijn hoofd wie ik op die plaats wil zetten maar dan ga ik toch voor mijn gevoel en kies ik de 1e keus van de 2. Een club die als 5e de nacompetitie inging, daar door een speler veel te goed voor de jupiler league, een spits die alles opeens erin schoot en een keeper die zo goed was dat ik nog steeds niet snap dat Twente hem op de bank zette promoveerde. We zagen in de voorbereiding al dat de linksback er ??n was van uitzonderlijk talent waarbij we wisten dat we die hoogstens een jaar aan het werk zouden zien, maar de centrale verdediger moest wennen. Wennen aan het keeperdrama, de rechtsback die toch heel veel dingen fout deed en 2 zwaar geblesseerde mede centrale verdedigers zodat hij samen met Angelino als het ware dubbel moest buffelen. Hij is toen omarmd door het Bredase publiek omdat hij de NOAD liet zien en vocht voor elke centimeter gras om onze club in de eredivisie te houden. Een speler die word gelinkt aan de BL, Spaanse clubs en oa Watford en Southampton, onze aanvoerder, goed voor 3 goals dit jaar: Pablo Mari

694

6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli, Mari
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooie, Zwammy. Als Miazga al gekozen was, dan zou ik voor hem zijn gegaan.

Bovenaan