Voordat ik mijn volgende speler bekend ga maken het volgende... Eigenlijk zouden we om deze speler moeten vechten, en hadden we in onze eerste kiesronde hem allemaal graag willen hebben. Het heeft helaas niet zo mogen zijn

Toch wil ik hem even in het zonnetje zetten... we vergeten hem echt niet...
Abdelhak (Appie) Nouri.
...
Life goes on... Ik ga mijn middenveld compleet maken. Hiervoor kies ik geen speler van een traditionele top-ploeg, maar wel een speler naar mijn hart.
Mijn cluppie VVV heeft de optie in zijn contract gelicht, waardoor hij vastligt tot de zomer van 2019 (anders was hij wellicht transfervrij De Koel uitgelopen komende zomer....) Hij wist dit seizoen tien keer te scoren en was viermaal aangever. Vooral zijn linkertrap is een belangrijk wapen.Naar verluidt zijn meerdere clubs uit binnen- en buitenland ge?nteresseerd in deze voormalige jeugdspeler van PSV.
Ik maak mijn middenveld compleet met
Clintje Leemans !!!
1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard