Eredivisie 2023-2024

Hankie

Well-known member
Ik ben meer met Portugal bezig (ga ik over een tijdje heen en hoop ik een wedstrijd van Sporting of Benfica mee te pikken) en met het programma van de amateurs. Eredivisie boeit me nog echt helemaal niks. Met al dat gedonder (waar ik zelf tijdens Gro-Ajax direct mee geconfronteerd werd) is mijn animo flink gedaald. Cambuur en Groningen gedegradeerd, Ajax een kutseizoen werkt ook niet mee, maar ik vond vooral de laatste maand -eigenlijk sinds de aangescherpte regels na de bekerwedstrijd van Ajax bij Feyenoord- een verschrikking. Kijk er ook totaal niet naar uit. De 100 idioten met bivakmutsen, zonnebril en capuchon per club hebben nog steeds vrij baan.
Weet jij wanneer het programma van Portugal bekend gemaakt wordt? Ik ga komend voor jaar en dan wil ik ook met mijn zoontje naar een wedstrijd van Benfica.
 

JMD

Well-known member
Ik ben nu al aan het voorsorteren om die twee weken sowieso vrij te kunnen zijn van werk. :)
Gewoon het onderwijs in gaan, heb je altijd met de Zomerspelen vrij... ;)

Ik ga binnenkort maar eens starten met de voorbereidingen voor het maken van het programma in Excel (als het klaar is zal ik het wel weer delen hier)
 

ALenstra

Well-known member
De wedstrijden van de 33e speeldag op 12 mei zouden oorspronkelijk om 16.45 beginnen maar nu er geen Nederlandse clubs meer Europees actief zijn heeft de KNVB besloten de wedstrijden om 14.30 te laten beginnen.
 
Bovenaan