Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

Batigoal

Well-known member
Weer een seizoen in de achtervolging beginnen. We zullen eens een keer goed starten. :eek:mg:

Reinoud

Well-known member
Dan hoop/verwacht je dat het traditionele puntverlies aan het begin van de competitie kan dit seizoen wel kan uitblijven. Helaas is niets minder waar.

Pascallovic

Well-known member
Eigen schuld. Gewoon niet goed genoeg vandaag. Je begint 2x matig aan de helft. Dan kom je 2x terug, maar maak je het daarna niet af. Iedereen die later begon aan de voorbereiding is nog niet fris en scherp. Middenveld weet bij balverlies nog niet wat te doen. Op het eind stond er niemand meer op het veld die creativiteit heeft om nog de beslissing te forceren. In Griekenland moet het echt beter.

erka

Well-known member
Groningen steelt de overwinning in Emmen, 0-1 vlak voor tijd door Hrustic, waar 0-0 terecht was geweest.
Emmen nu eens niet gelukkig op het eind.

Pascallovic

Well-known member
Weer een seizoen in de achtervolging beginnen. We zullen eens een keer goed starten. :eek:mg:
Ik feliciteer PSV alvast met de titel. Dat kan niet meer fout.:duim:

Edit: Tegenwoordig ontkom je ook al niet meer aan de klimaatterreur bij FOX-sport.:werder:

JMD

Well-known member
Ik feliciteer PSV alvast met de titel. Dat kan niet meer fout.:duim:
:p Zei je vorig jaar toch ook na 1 speeldag? Doe ik hetzelfde, feliciteer ik jullie alvast. :)

Edit: Tegenwoordig ontkom je ook al niet meer aan de klimaatterreur bij FOX-sport.:werder:
Hoezo, wat zeiden ze? Ik ze FOX pas net aan.

Pereiro er nu weer in, LOzano er uit... Ik ben benieuwd. Achterin nu Sainsbury. Die nieuwelingen zijn nog niet genoeg getraind, hoe kan dat...

Pascallovic

Well-known member
Hoezo, wat zeiden ze? Ik ze FOX pas net aan.
Elk reclameblok een reclame van Unicef over hoe slecht het met het klimaat gaat, ingesproken natuurlijk door kinderen die even gaan bepalen wat mij allemaal moeten doen om het tegen te gaan.

JMD

Well-known member
Elk reclameblok een reclame van Unicef over hoe slecht het met het klimaat gaat, ingesproken natuurlijk door kinderen die even gaan bepalen wat mij allemaal moeten doen om het tegen te gaan.

Aha, op die manier. Ja, die reclame zag ik idd net, maar had niet door dat die dus al vaker langs was gekomen.

JMD

Well-known member
Nou, zowel PSV als Twente binnen 3 minuten al een megakans... Beide missen...

Batigoal

Well-known member
Aitor Cantalapiedra vond ik vorig jaar wel een fijne speler. Laat hem vanavond maar scoren!

Bovenaan