Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

Abubakari

Well-known member
Pittige start met Vitesse uit. Ben benieuwd of Ajax weer eens kan beginnen met winst ipv zoals voorgaande jaren van dag 1 af achter de feiten aan te lopen.

RickPSV

Active member
Dit is een lastige, penalty ja of nee... Ergens kun je zeggen Tagliafico raakt de bal, maar ergens kun je ook zeggen de bal was al van de voet weg en hij raakt Linssen. Lastig, ik zou beide keuzes in ieder geval snappen.

Batigoal

Well-known member
Sjongejonge, lekker slap gedaan dit. Het wordt traditie dat we punten verspelen in de opener.

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Zoet; Dumfries, Sainsbury, Viergever, Sad?lek; Rosario (C), Guti, Pereiro; Bergwijn, Malen, Bruma.

Reserves
Ruiter, Lato, Baumgartl, Hendrix, Lozano, Gakpo, Luckassen, Ihattaren, Ramselaar, Aboukhlal, Boscagli, Teze.

stc

Well-known member
Opstelling FC Twente: Drommel, Verhaegh, Bijen, Schenk, Matos, Roemeratoe, Selahi, Espinosa, Aitor, Vuckic en Keito.

Wissels: Brondeel, De Lange, Pleguezuelo, Bosch, Aburjania, Zerrouki, Zekhnini, Berggreen en Boere.

Abubakari

Well-known member
Vrij kort goed gespeeld, de fase voor de 1-1.Voor de rest niet scherp. Al had het vrijwel direct na de 2-1 wel weer 2-2 moeten worden. Eerst Ziyech en daarna Marin, zulke kansen moeten er gewoon in.
Dolberg ook weer totaal onzichtbaar. Ik zou Huntelaar er mar gewoon in zetten.

JFK

Well-known member
Ik snap niet waarom die irritante Leo Driessen twijfelde aan de 2-2.

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente - PSV. Een wedstrijd die enkel verliezers verdient.

Bovenaan