Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Manchester United is wel stukken beter. Zou me verbazen moesten ze het niet kunnen binnenhalen in de tweede helft.
 

gevegt

Well-known member
Bij een corner staan gewoon drie spelers op de 16 die het helemaal geen reet interesseert.
 

gevegt

Well-known member
Een paar maand geleden vond ik het nog een wereldprestatie dat wij van ManU hebben gewonnen.
Als ik ze nu zie spelen hadden we gewoon met 6-0 moeten winnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik vond ze vandaag nog redelijk spelen. Martial liet veel goeds zien. Maar goed, normaal gezien is dit een standaard overwinning voor United maar United-supporters moeten zich hier tegenwoordig aan optrekken. In deze fase kan Louis elke zege gebruiken.
 

gevegt

Well-known member
Ik vond ze vandaag nog redelijk spelen. Martial liet veel goeds zien. Maar goed, normaal gezien is dit een standaard overwinning voor United maar United-supporters moeten zich hier tegenwoordig aan optrekken. In deze fase kan Louis elke zege gebruiken.

Ik heb alleen de tweede helft gezien, die vond ik niet echt goed. Vooral het middenveld is loszand en het kwam bij mij over dat ze het allemaal wel goed vonden. Totaal geen werklust en druk op de tegenstander als ze de bal niet hadden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Thorsby zou ze de landstitel en CL opleveren, maar gelukkig kent niemand hem :duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan