Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Wat viel die Depay trouwens dramatisch in verder en wat is Man Utd fantasieloos.

Bij MOTD gaven ze juist aan dat Depay goed in viel...


Newcastle verliest voor het 4e jaar op rij in deze FA Cupronde...Wijnaldum gaf wel een assist, helaas aan de tegenstander.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem echt waardeloos tot dat moment. Zich steeds weer vastlopen en dan naar de scheidsrechter kijken. En bij de bbc is vaak alles fantastic and splendid.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kijkt dus nooit. Zeg dat dan gewoon.

Oh jawel hoor. Vaak genoeg. Ik vind ze vaak overdreven lyrisch over spelers of acties. Heb jij Man Utd gister gezien dan? Ik heb je nog niet over Blind gehoord namelijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Derby County geeft hun aandeel van ? 23.000 in de opbrengsten van de wedstrijd bij Hartlepool terug aan Hartlepool. Klasse! :duim:
 

Lennard95

New member
Colchester - Tottenham / Leicester, ik ga plannen maken om hier heen te gaan met een maat die voor Tottenham is .
 

JMD

Well-known member
Arsenal voor de verandering weer eens thuis.

Het kan Portsmouth - Bournemouth worden, leuk...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hoezo, waarom??

Beide clubs hebben een band die lang terug gaat (tot de tijd van Brian Clough) en Hartlepool zit financieel moeilijk. Niet direct in gevaar, maar wel heel krap bij kas. Dit is gewoon een steuntje in de rug.

Derby heeft net als vrijwel alle andere Championship en Premier League ploegen een steenrijke eigenaar, Mel Morris in het geval van Derby County. Maar in dit geval is hij er wel wel een die een echte Derby fan is, hier geboren en getogen is en al seizoenkaarthouder was lang voordat hij rijk was. Het is aan veel dingen te zien dat hij veel geeft om de fans en kleine clubs met wie Derby een band heeft.

Hij is overigens met name rijk geworden door het uitvinden van Candy Crush Saga.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan